«آنتن» بی سر و صدا تمام شد!

پخش سریال کمدی «آنتن» با پخش قسمت چهاردهم به پایان رسید.این سریال به کارگردانی سید ابراهیم عامریان و براساس متنی از حمزه صالحی در سکوت خبری وارد مرحله تولید شد و در نهایت پخش آن به شکل اختصاصی به پلتفرم « نماوا » رسید. عامریان در مقام تهیه‌کننده با همراهی حمزه صالحی از عوامل اصلی و موثر پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما یعنی «دینامیت» و «انفرادی» هستند. به کارنامه آن‌ها می‌توان فیلم پرفروش «تگزاس 2» و… هم اضافه کرد. این دو با استفاده از همان فرمول‌های امتحان پس داده آثار پرفروششان «آنتن» را در قالب یک سریال چند قسمتی وارد جریان تولید کردند. این سریال هم به مانند تمامی آثار پرفروشی که از آن‌ها یاد شد فاقد یک منطق روایی بود به همین دلیل در اکثر موارد موقعیت‌های کمدی بدون رابطه علت و معلولی خاصی شکل می‌گرفت. همین عامل موجب شده بود تا سریال در فضایی بین فانتزی و رئال معلق وپا در هوا باشد.
اگر پژمان جمشیدی را از جمع بازیگران سریال خارج کنیم، «آنتن» یک ترکیب کاملا تلویزیونی دارد . حضور مرجانه گلچین با همان کاراکتر ثابت آثار کمدی‌اش در کنار بهنام تشکر و قرار گرفتن نام‌هایی چون الیکا عبدالرزاقی، ارسلان قاسمی ، نعیمه نظام دوست، صحرا اسداللهی در کنار آن‌ها این ترکیب را پیش از پیش تلویزیونی کرده بود.

«آنتن» بی سر و صدا تمام شد!


در سریال «آنتن»، پژمان جمشیدی در کنار «هادی کاظمی» زوج تازه‌ای تشکیل داده بود. در اینجا هم به مانند سریال «آفتاب پرست» که حمیدرضا آذرنگ زوج ، پژمان بود، این ترکیب دوتایی جواب نداده بود. کاظمی هم به مانند آذرنگ تلاش داشت تا در بسیاری از سکانس‌های مشترک جلوه‌گری بیشتری نسبت به جمشیدی داشته باشد و همین عامل موجب شد تا نتواند زوج خوبی برای این بازیگر باشد.
رویا افشار بازیگر اصلی «آنتن» هم بعد از مدت‌ها در یک سریال کمدی حاضر شد، اما او هم نتوانست چیزی فراتر از آنچه‌که مخاطب در سریال کمدی «کمربندها را ببندیم» از او دیده بود ارائه دهد.
سریال «آنتن» به مدت چهارده هفته ، روزهای چهارشنبه از طریق پلتفرم «نماوا» توزیع و پخش شد. تبلیغات این سریال در فضای مجازی و سپس در محیط شهری یک هفته پیش از پخش قسمت اول شروع شد. اما همزمانی پخش قسمت اول با اتفاقات و حواشی روز جامعه موجب شد تا «آنتن» در ادامه بی سر وصدا به پخش هفتگی خود ادامه دهد.