«چشم‌بندی» در مسیر کمدی ناکام «پلاک 13 »؟

این مجموعه ساخته آرش معیریان و شهاب عباسی، به سفارش بیمه مرکزی تولید شد. پاییز 1401، بعد از گذشت یک سال سازندگان « پلاک ۱۳ » باز هم به سفارش بیمه مرکزی، مجموعه جدیدی به نام « چشم‌بندی » را ساختند، با این تفاوت که این‌بار کارگردانی آن به شاهد احمدلو سپرده شد و در گروه بازیگران سریال هم تغییراتی ایجاد شد. جمعه‌شب ساعت 20، اولین قسمت سریال کمدی «چشم‌بندی» به کارگردانی شاهد احمدلو روی آنتن رفت.

سریال  «چشم‌بندی» مانند «پلاک 13»، قصه خود را با محوریت چند خانواده روایت می‌کند. قسمت اول «چشم‌بندی» بیشتر به معرفی شخصیت‌های قصه گذشت و هنوز درباره جزئیات قصه، اطلاعات زیادی به مخاطب داده نشده است، اما با توجه به شروع سریال قرار است شاهد چالش‌های روابط خانوادگی شخصیت ها باشیم. فعلا در قسمت اول، این چالش‌ها موقعیت‌های کمدی خنده‌داری ایجاد نکرده بودند و شوخی‌های سریال فاقد قدرت لازم برای خنداندن مخاطب بود. بازی مرجانه گلچین یادآور بازی‌های قبلی او در دیگر سریال‌های کمدی کارنامه‌اش است.

«چشم‌بندی» در مسیر کمدی ناکام «پلاک 13 »؟

فعلا برای ارزیابی «چشم‌بندی» زود است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آیا به سرنوشت «پلاک 13» دچار می‌شود یا خیر، اما با توجه به شواهد بعید است این سریال پربیننده شود. هرچند امیدواریم لااقل به سرنوشت «پلاک 13» دچار نشود.