ملاقات خصوصی؛ عاشقانه‌ای پشت میله‌های زندان

 با اینکه « ملاقات خصوصی » یکی از گزینه‌های اکران فصل پاییز بود، در زمان اعلام شده روی پرده نرفت و حالا قرار است از چهارشنبه به نمایش دربیاید.

یکی از مهمترین دلایل اهمیت «ملاقات خصوصی»، به سوژه متفاوت و جذاب آن برمی‌گردد. در این فیلم با عاشقانه متفاوتی پشت میله‌های زندان مواجه هستیم. داستان درباره دختر مردی زندانی است که به خاطر یک رابطه عاشقانه، ناخواسته وارد ماجراهایی پیچیده می‌شود. بازی هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار جزو نکات مثبت این فیلم به حساب می‌آید.

«ملاقات خصوصی» جزو فیلم‌های مهم جشنواره چهلم بود و تا آخرین روز جشنواره هم در صدر آرای مردمی قرار داشت اما در روز آخر جشنواره برای اولین بار جایزه بخش بهترین فیلم از نگاه مردم حذف شد. به همین دلیل هم تهیه‌کننده فیلم در اعتراض به حذف سیمرغ مردمی، از قرار گرفتن فیلم در لیست نامزدی‌ها و جوایز جلوگیری کرد.

ملاقات خصوصی؛ عاشقانه‌ای پشت میله‌های زندان

پری ناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی پور، شیرین آقا کاشی، نادر فلاح، حسین پارسایی، پیام احمدی نیا، جواد قامتی، ایمان شمس، امیر حسین بیات، علیرضا زارع پرست، معصومه احمدزاده، فرهاد شهبازی، حسین شفیعی بازیگران این فیلم هستند.