تقدیر از «سلام فرمانده» در جشنواره عمار

 افتتاحیه جشنواره فیلم عمار روز چهارشنبه 14 دی‌ماه در حرم شاه‌چراغ برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر شد.

یکی از تقدیرهای قابل توجه این مراسم اهدا دستکش ننه عصمت به سرپرست گروه سلام فرمانده بود.

حجت الاسلام نعیمی سرپرست گروه تولید سلام فرمانده در این مراسم مورد تقدیر گرفت، دستکش ننه عصمت نمادی از مادری است که در زمان جنگ تحمیلی با بافت دستکش کاموایی و ارسال آن برای جبهه ها کمک خود را برای رزمندگان اسلام ارسال می‌کرد.

این جایزه هر ساله در جشنواره مردمی فیلم عمار به اثری که به صورت خاص در جبهه انقلاب اسلامی تولید شده است اهدا می‌شود.

تقدیر از «سلام فرمانده» در جشنواره عمار

حجت الاسلام نعیمی سرپرست تولید سرود «سلام‌فرمانده» هم در این مراسم گفت: این پروژه‌ برای ایجاد لحظه‌ای حال خوب تولید شد که در نیمه شعبان سال ۱۴۰۱ شروع و از آن استقبال شد.

وی ادامه داد: با تصاویری که برای ما می‌فرستند، این سرود توسط بیش از ۵۰۰ گروه شبیه سازی شده و به یازده زبان دنیا و ۲۱ گویش هم خوانش شده است؛ طبق روایت، حضرت ولی عصر (عج) برای ظهور در کنار ۳۱۳ فرمانده به ده هزار سرباز عاشق نیاز دارد که نیمه شعبان امسال با ده هزار نفر سلام فرمانده تقدیم صاحب ولی عصر (عج) خواهیم کرد.نعیمی ابراز کرد: جایزه را تقدیم میکنم به همه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی ‌هایی که عاشقانه در سرما و گرما، مردم میدان شدند و سلام فرمانده را خوانش کردند و همچنین خانواده محترم شهدا.

همچنین اهدای حمایل و لباس خادمی حضرت شاهچراغ(ع) توسط پسر شهید پورعیسی از خدام شهید حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) به اشرف التمیمی شاعر سرود سلام فرمانده در عراق و اجرای نسخه لبنانی «سلام فرمانده» توسط اشرف التمیمی و گروه‌های سرود حاضر در جشنواره نیز از مهمترین بخش‌های این مراسم بود.