آغاز اکران «چپ راست»، «جوجه تیغی» و «آهنگ دو نفره»

در بیست وششمین جلسه سورای صنفی نمایش که روز یکشنبه هجدهم دی ماه در خانه سینما برگزار شد، آغاز اکران فیلم سینمایی « چپ راست » به کارگردانی حامد محمدی از صبح چهارشنبه 21 دی ماه به سرگروهی پردیس «ایران مال» به تصویب رسید. قرار است به زودی و طی هفته‌های آینده دو فیلم کمدی به نام« جوجه تیغیِ » به کارگردانی مستانه مهاجر و « آهنگ دو نفره » ساخته آرزو ارزانش نیز به چرخه اکران اضافه شوند. با نمایش این آثار در کنار فیلم عاشقانه« ملاقات خصوصی » اکران سینماها بعد از مدت‌ها آرایش جدیدی به خود می‌گیرد.

فیلم سینمایی «جوجه تیغی» نخستین تجربه کارگردانی مستانه مهاجر است که با حضور بازیگرانی چون حامد کمیلی، هادی کاظمی، آناهیتا درگاهی، نازنین بیاتی، پانته‌آ پناهی‌ها و پژمان بازغی تولید شده است.  در فیلم «آهنگ دونفره» هم بازیگرانی چون احمد مهرانفر، فرزاد فرزین، بهاره کیان افشاری و امیر حسین رستمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آغاز اکران «چپ راست»، «جوجه تیغی» و «آهنگ دو نفره»

براساس تصمیم گیری انجام شده در جلسه شوری صنفی همچنین مقرر شده به منظور حمایت از اکران فیلم‌های جدید و ایجاد ظرفیت در سانس دهی، اکران فیلم‌های «انفرادی»، «سگ بند»، «علفزار»، «تی تی» و «چند می‌گیری گریه کنی ۲» از روز چهارشنبه در تمام سینماهای کشور پایان یابد.

همچنین اکران فیلم‌های «دوزیست» و «ابلق» به صورت سانس فوق العاده در سینماهای ۵ و ۶ سالنه و در سینماهای ۷ سالن به بالا طبق آیین‌نامه ادامه خواهد داشت.