عیدانه رادیو در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص)

به مناسبت عید نبوت پیامبر اکرم (ص) شبکه‌های مختلف رادیویی با تهیه و تدارک ویژه برنامه ها، مسابقه، دعوت از گروه‌های موسیقی، میان‌برنامه و ... عیدانه خود را تقدیم مخاطبان و فرهیختگان می‌کنند.

«پیامبر مهربانی» از رادیو سلامت  

همزمان با سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص)، شبکه رادیویی سلامت، شنبه  ۲۹ بهمن ماه،    به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با صفات شخصیتی و اخلاقی پیامبر (ص) و تاثیرات آن بر خانواده و جامعه ویژه برنامه «پیامبر مهربانی» را روی آنتن می‌برد.

این برنامه رادیویی با محوریت یکی از ویژگی‌های شاخص پیامبر اکرم (ص) که شفقت و مهربانی است، با بخش‌های متنوعی همچون «خار‌ها گل می‌شوند» که به مهربانی آدم‌ها در حوزه‌های مختلف می‌پردازد؛ «سفید پوش سفید باطن» که مستند گزارشی از پرستاری و مهربانی با بیماران است؛ «نذر جان»، «از سبوی محمد» که به شیوه‌های مهربانی پیامبر (ص) خواهد پرداخت؛ «سفیر صلح» گفتگو با خیرینی است که در حوزه‌های مختلف اجتماعی فعالیت دارند؛ و «نقطه پیوند» از دیگر بخش‌هایی است که به این مناسبت پخش می‌شود.

یادآور می‌شود، ویژه برنامه «پیامبر مهربانی» به تهیه کنندگی «سارا شریفی» و گویندگی «حامد رضا مهتدی»، از ساعت ۱۰ به مدت ۹۰ دقیقه از موج FM ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

«بهار جان» از امواج رادیو ایران 

ویژه برنامه «بهار جان» با موضوع  بیان فضایل پیامبر مهربانی‌ها از جمله مکارم اخلاق بودن ایشان و شرح ابعاد آیه‌ی مکارم اخلاق در قرآن کریم، همچنین بررسی عصر بعثت پیامبر از نگاه امیرالمومنین علی علیه السلام در نهج‌البلاغه 

به تهیه کنندگی  حسین معصومی، گویندگی حمیدرضا رضایی و کارشناسی مسلم داودی نژاد جمعه ساعت ۲۲ به مدت یک ساعت از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.

عیدانه رادیو در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص)

«محمد امین» کاری از رادیو اقتصاد 

ویژه  برنامه «محمد امین» نگاهی به رویکرد‌های اقتصادی حضرت رسول اکرم (ص) در تجارت که لقب امین را برای ایشان به ارمغان آورد، دارد.

این برنامه به  تهیه کنندگی پویان امینان، گویندگی  معصومه سادات سید علوی ساعت ۱۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

«باغ فیض» روی آنتن رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه‌های "باغ فیض"، "شهر آفتاب"، "سعادت آباد" و "تهران من" با حضور مهمانان مختلف و پخش آیتم‌های طنز  به صورت ویژه‌ای معطر با عید نبوت پیامبر اکرم (ص) می‌شود.

"باغ فیض" روز جمعه ۲۸ بهمن، از ساعت ۲۱:۳۰  با مضامینی همچون اعمال شب و روز عید مبعث، نماز، روزه، زیارت، دعا‌های مخصوص و فضیلت این عید روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

ارتباط با حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، گفتگو با کسانی که تازه به دین اسلام گرایش پیدا کرده اند و مصاحبه با قاریان مسابقات تلاوت قرآن کریم و... از دیگر بخش‌هایی است که با اجرای جواد تشکری از صدای پایتخت به سمع و نظر مخاطبان می‌رسد.

علاوه بر این؛ ویژه برنامه "شهر آفتاب" در روز عید مبعث از ساعت ۶ تا ۹؛ برنامه"سعادت آباد" از ساعت ۱۱:۳۵ و "تهران من" ساعت ۱۷ تا ۱۹  با بخش‌های شاد و مفرح همراه مخاطبان خواهد بود.