زمان و روز پخش فیلم دوزیست در نمایش خانگی اعلام شد

فیلم دوزیست  به کارگردانی برزو نیک نژاد که چندی پیش در سینماهای سراسر کشور اکران شد، مستقیم به نمایش خانگی می آید و قرار است به زودی از پلتفرم فیلم نت عرضه شود. در ادامه این بخش زمان اکران آنلاین فیلم سینمایی دوزیست با هنرمندی هادی حجازی فر،  پژمان جمشیدی  و جواد عزتی را منتشر نموده ایم.

زمان اکران آنلاین فیلم سینمایی دوزیست

فیلم سینمایی «دوزیست» که یکی از فیلم‌های پرفروش سال 1401 لقب گرفته است و آخرین روزهای اکران سینما را پشت سر میگذارد، مستقیما به شبکه نمایش خانگی می آید و از چهارشنبه 26 بهمن ماه 1401 به طور اختصاصی از سوی پلتفرم «فیلم‌نت» عرضه می‌شود.

عکس بازیگران فیلم سینمایی دوزیست

عکس بازیگران فیلم سینمایی دوزیست

نعیم پوست شیر با فیلم دوزیست به نمایش خانگی می آید

دوزیست فیلمی به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال 1398 است که زندگی جوانی جنوب شهری به نام عطا با بازی جواد عزتی را روایت می کند، عطا به همراه پدرش در یک خانه ساده زندگی می‌کنند و دو نفر از دوستانش را نیز به منزل خود راه داده است. خدمتکار همسایه که عاشق عطاست و عطا هم از این موضوع اطلاعی ندارد، دخترخاله‌اش به خانه عطا می‌آورد و از او می‌خواهد چند روزی به صورت مخفیانه از او مراقبت کند و کسی از این ماجرا مطلع نشود اما با ورود این دختر به خانه عطا، اتفاقات و ماجراهای جالبی رقم می خوردو...

هادی حجازی فر، نعیم سریال پوست شیر در فیلم دوزیست

هادی حجازی فر، نعیم سریال پوست شیر در فیلم دوزیست

بازیگران فیلم سینمایی دوزیست

جواد عزتی (عطا)، هادی حجازی فر(حمید)، پژمان جمشیدی (مجتبی)، سعید پورصمیمی، ستاره پسیانی، الهام اخوان، مجید نوروزی و مانی حقیقی، نقش‌های اصلی این فیلم را بر عهده دارند.