"بیگانه" جدید ساخته می‌شود

کمپانی قرن بیستم جزئیاتی را از ساخت قسمت جدید فیلم " بیگانه " اعلام کرد.

این فیلم که قسمت اولش توسط  ریدلی اسکات ساخته شد، توسط جیمز کامرون، دیوید فینچر و... ادامه پیدا کرد و تا هشت قسمت ساخته شد.

بیگانه 9 که هنوز عنوانش اعلام نشده است، درباره گروهی از جوانان است که در دنیایی دورافتاده خود را در رویارویی با وحشتناک ترین شکل زندگی در جهان می‌بینند.

کسانی که با این صورت‌های وحشتناک روبرو خواهند شد (بازیگران)، دیوید جانسون، آرچی رنو، ایزابلا مرسدس، اسپایک فیرن و آیلین وو هستند که همگی به رهبرشان کیلی اسپانی خواهند پیوست.

قرن بیستم گفته که تولید قسمت نهم این فیلم 9 مارس در بوداپست کلید خواهد خورد.

"بیگانه" جدید ساخته می‌شود

 

فده آلوارز به‌عنوان کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده فیلم‌های ترسناک «دختری در تار عنکبوت»، «نفس نکش» و بازسازی «مرده شیطانی» را دنبال می‌کند. همراه با این گروه، کارگردان اصلی "بیگانه" ریدلی اسکات به عنوان تهیه کننده اجرایی با مایکل پروس همکاری می‌کند.

این پروژه بدون عنوان به پیش درآمد این مجموعه فیلم می‌پیوندد که اولین قسمت آن در سال 2012 با «پرومته» و پس از آن «بیگانه: پیمان» ساخته‌های ریدلی اسکات به نمایش درآمد. سری پیش درآمد، جدیدترین نسخه این مجموعه است که سری اصلی آن در سال 1979 با "بیگانه" شروع شد و پس از آن "بیگانگان"، "بیگانه 3"، "رستاخیز بیگانه" و سپس سری متقاطع آن در سال 2004 با «بیگانه در برابر شکارچی» و «بیگانه در برابر شکارچی: مرثیه» ادامه پیدا کرد.

تاریخ اکران این پروژه هنوز اعلام نشده است اما اسم این فیلم هفته بعد اعلام می‌شود.