فال حافظ امروز یکشنبه 14 اسفندماه | تعبیر فال حافظ

فال حافظ امروز یکشنبه 14 اسفندماه به شما توصیه می کند: الطاف الهی شامل حالت شده است. سعادت به تو روی می آورد. انتظار و دوری به سر رسیده است .

متولدین فروردین

هاتفی از گوشه میخانه دوش

گفت ببخشند گنه می بنوش

لطف الهی بکند کار خویش

مژده رحمت برساند سروش

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که الطاف الهی شامل حالت شده است. سعادت به تو روی می آورد. انتظار و دوری به سر رسیده است . از خبر خوشی که در پیش است، استقبال کن. همت بلند داشته باش و فرصت ها را از دست نده.

 متولدین اردیبهشت

سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی

گفت بازآی که دیرینه این درگاهی

همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان

پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد با بکارگیری عقل و درایت به نتیجه مطلوبی خواهید رسید. از تصمیمات عجولانه و در لحظه خودداری کنید و در انجام کارهای بزرگ با افراد متخصص و مورد اعتماد مشورت کنید. به تنهایی نمی توانید از موانعی که سر راه قرار دارد عبور کنید، غرور را رها کنید و برای دستیابی به آرزوها و اهداف خود تلاش کنید.

متولدین خرداد

عمری ست تا به راه غمت رو نهاده ایم

روی و ریای خلق به یک سو نهاده ایم

تا سحر چشم یار چه بازی کند که باز

بنیاد بر کرشمه جادو نهاده ایم

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد اگرچه دیگران با گوشه و کنایه سعی می کنند شما را از کاری که می کنید پشیمان کنند اما ناامید و سست نشوید و سعی کنید با تمام توان برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید. آنچه در زندگی دارید همه به لطف پروردگار و تلاش خودتان حاصل شده، مراقب باشید تا آنچه به سختی به دست آورده اید را به راحتی به باد ندهید.

 متولدین تیر

​چرا نه در پی عزم دیار خود باشم

چرا نه خاک سر کوی یار خود باشم

همیشه پیشه من عاشقی و رندی بود

دگر بکوشم و مشغول کار خود باشم

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید چرخ گردون بالا و پایین بسیار دارد. نه در روزهای بد نا امید باش و نه در روزهای خوش مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می رسی. دنیا ارزش آن را ندارد که خواسته یا ناخواسته دلی را بیازاری یا اگر آزرده شدی کینه به دل بگیری.

فال حافظ امروز یکشنبه 14 اسفندماه | تعبیر فال حافظ

متولدین مرداد

هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز

ز روی صدق و صفا گشته با دلم دمساز

روندگان طریقت ره بلا سپرند

رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز

تعبیر

تفسیر فال حافظ شما می گوید در هر حال خدا را شاکر باش حتی اگر بلا بر تو نازل شود و از فراز و نشیب زندگی خسته شده باشی. با خودت کنار بیا. با اشک و غم کاری از پیش نخواهی برد. هر کاری انجام می دهی، نیت خالص داشته باش و آن را به خاطر دل خودت انجام بده نه به خاطر دیگران. در این صورت هرگز پشیمان نخواهی شد و گرفتار قدرناشناسی دیگران هم نمی شوی.

متولدین شهریور

​صلاح کار کجا و من خراب کجا

ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

ز روی دوست دل دشمنان چه دریابد

چراغ مرده کجا شمع آفتاب کجا

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد دل خراب را با مصلحت بینی چه کار است؟ باید که منطقی وحقیقت جو بود و ریا نورزید. عمر دوران خوشی کوتاه است و در این مدت کوتاه باید نهایت بهره را از آن برد. نباید دوست را به دشمن فروخت و در هر کاری تدبیر لازم است.

متولدین مهر

روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر

خرمن سوختگان را همه گو باد ببر

ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا

گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

تعبیر

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که روزگاری است که خود را به دست تقدیر سپرده ای و می اندیشی هرچه باداباد اما بدان روشی که تو انتخاب کرده ای سودمند نخواهد بود. گرچه تو تاکنون تلاش های بسیاری کرده ای اما باز هم تلاشی مضاعف لازم است تا تو را به آنچه آرزویش را داری برساند. پس در رفتار خود تجدیدنظر کن که صلاح تو در این است.

متولدین آبان

سحر چون خسرو خاور علم بر کوهساران زد

به دست مرحمت یارم در امیدواران زد

چو پیش صبح روشن شد که حال مهر گردون چیست

برآمد خنده خوش بر غرور کامگاران زد

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد مثل کوه استوار باش. صبح صادق در حال دمیدن است و تو در همین صبح به کام دل می رسی. این فال برای تو دولت و سعادت و مقام را یکجا بشارت می دهد. به یاد داشته باش زمانی که به تمام خواسته هایت رسیدی خدا را فراموش نکنی.

 متولدین آذر

ای هدهد صبا به سبا می فرستمت

بنگر که از کجا به کجا می فرستمت

ای غایب از نظر که شدی همنشین دل

می گویمت دعا و ثنا می فرستمت

تعبیر

تفسیر فال حافظ شما می گوید در انجام کار خیر تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود مقدمه ای برای رسیدن به اهدافت است. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف است به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

متولدین دی

دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم

لیکن از لطف لبت صورت جان می بستم

بعد از اینم چه غم از تیر کج انداز حسود

چون به محبوب کمان ابروی خود پیوستم

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید انسانی هستید که به عهد و پیمان خود وفادار هستید و هیچ وقت بدقولی نمی کنید. هرگز از مقصود دست نمی کشید و پیوسته در تلاش برای رسیدن به مقصود هستید. حسودان بددل ناامید شده اند و از رقیبان پیشی خواهید گرفت. ان شاالله به زودی غم و غصه تمام می شود و به خواسته قلبی خود خواهید رسید.

متولدین بهمن

قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود

ور نه هیچ از دل بی رحم تو تقصیر نبود

من دیوانه چو زلف تو رها می کردم

هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود

 

تعبیر

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که شما چیزی را از دست داده اید که برای تان ارزش زیادی داشته است، برای همین نمی توانید آن را از بین ببرید و پیوسته ناراحت هستید، سعی کنید با صبر و حوصله مشکلات را از سر راه بردارید.

 متولدین اسفند

آن که از سنبل او غالیه تابی دارد

باز با دلشدگان ناز و عتابی دارد

از سر کشته خود می گذری همچون باد

چه توان کرد که عمر است و شتابی دارد

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید گذشت داشته باشید. عفو با بزرگان است. لذتی که در عفو است در انتقام نیست. عمر مثل باد می گذرد. فرصت را از دست ندهید. دل خسته ای را به دست آورید که ثوابی بالاتر از این وجود ندارد.