جکی چان و جان سینا با لاک پشت‌های نینجا می‌آیند

امسال، سال باورنکردنی دیگری برای دنیای  انیمیشن  خواهد بود؛ به طوری که «فیلم برادران سوپر ماریو» (The Super Mario Bros. Movie) و «اسپایدر من» (Spider-Man: Across the Spider-Verse) از تماشایی‌ترین آثار امسال هستند و در این میان، فرنچایز بزرگ دیگری چون؛ «لاک‌پشت‌های نینجا» (Teenage Mutant Ninja Turtles) هم اکران خواهد شد.

این فیلم، بر اساس قهرمان‌های کتاب‌های مصور ساخته شده است و یکی از نکات جالب توجه در قسمت جدید «لاک پشت‌های نینجا» این است که « جکی چان »، بازیگر آسیایی از بازیگران اصلی این اکشن فانتزی به شمار می‌آید و همچنین،  جان سینا ، قهرمان مشهور کشتی کج هم که چندی است در دنیای سینما حضور دارد، در این فیلم به صداپیشگی یکی از شخصیت‌ها می‌پردازد.

جکی چان و جان سینا با لاک پشت‌های نینجا می‌آیند

کمپانی پارامونت اعلام کرده است که هزینه چندانی برای ساخت این نسخه از فیلم صرف نشده است و «جف راو»، کارگردان آن هم، از ساخت نسخه احیا شده این کار ابراز امیدواری کرده است.

گفتنی است که «لاک پشت‌های نینجا» برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ مهمان تماشاگران سینما شد و با حضور موفق خود توانست مخاطبان قدیمی را با خود همراه کرده و تماشاگران جدیدی نیز، پیدا کند.

قرار است «لاک‌پشت‌های نینجا» در تاریخ ۴ آگوست سال ۲۰۲۳ در سینما‌ها اکران شود و گفته می‌شود که اولین تریلر آن، در روز دوشنبه ۶ مارس منتشر خواهد شد. این در حالی است که طرفداران لاک پشت‌های نینجا به شدت مشتاق اکران این نسخه جدید هستند.