غوغای دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با همخوانی سرودهای سلام فرمانده و بیعت در تهران

همزمان با روز نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) جشن خانوادگی «به عشق مهدی» در مصلی تهران آغاز شد.

این مراسم از ساعت ٩ صبح رسماً آغاز شد و از ساعات نخست گروه‌های سرود مختلف با حضور نوجوانان درحال اجرای سرودهایی در مدح امام زمان(عج) هستند. براساس اعلام مسئولان ٢٠ گروه سرود به این جشن دعوت شده است تا در فواصل مختلف به اجرای برنامه بپردازند. خانواده‌های تهرانی به مرور درحال حضور در مصلی هستند و تاکنون حدود نیمی از صحن اصلی مصلی پر شده است و جمعیت نیز همچنان درحال اضافه شدن است.

بخش اصلی این مراسم همخوانی سرودهای «سلام فرمانده ٢»، «بیعت» و «عزیزم حسین٢» با حضور رضا هلالی، ابوذر روحی، سجاد محمدی و محمد اسداللهی است.

از ساعت ٩:٣٠ حامد سلطانی مجری محبوب برنامه اعجوبه‌ها وارد صحن مصلی شد و با بچه‌ها به خوش و بش پرداخت. شروع صحبت‌های او با یاد و نام امیرالمومنین بود که بچه‌ها درخواست کردند سرود «بابا سلام» که برای میلاد امیرالمومنین تولید شد اجرا شود که بخش‌هایی از این سرود پخش شد.

گروه سرود «نسل سلیمانی‌ها» ورامین متشکل از پسران و دختران خردسال با لباس متحد زرد و طوسی روی سن رفتند و سرودی درباره میلاد امام زمان خواندند.

پرچم‌های زرد رنگ یا مهدی در دستان بچه‌هاست و به همراه بادکنک‌های رنگی در هنگام پخش سرودها تکان می‌دهند.

در ساعت ١٠:١۵ بخش اصلی صحن مصلی کامل پر از جمعیت شد و فضاهای پیش بینی شده دوم به روی مردم باز شد تا خانواده‌های تهرانی حضور پیدا کنند. این درحالی است که هنوز برنامه اصلی مراسم یعنی حضور مداحان و همخوانی سرودهای سلام فرمانده و بیعت آغاز نشده است.

گروه‌های سرود طاها قزوین، شمیم یاس تهران، بنات الحیدر کرج، بصیر تهران، نسل ظهور تهران و .... در ادامه این مراسم به اجرای سرود پرداختند.

تصاویری از این برنامه را اینجا ببینید:

غوغای دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با همخوانی سرودهای سلام فرمانده و بیعت در تهران

غوغای دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با همخوانی سرودهای سلام فرمانده و بیعت در تهران