واکنش کاربران فضای مجازی به قسمت جدید سریال پوست شیر

شامگاه چهارشنبه قسمت دوم از فصل سوم پوست شیر از فیلم نت پخش و مورد استقبال چشمگیر مخاطبان قرار گرفت. این قسمت که یکی از چالش برانگیزترین قسمت های سریال پوست شیر ساخته برادران محمودی بود، به عنوان بحث روز کاربران فضای مجازی قرار گرفت و به ترند اول توییتر ایران تبدیل شد. در ادامه این بخش واکنش ها، حدس و گمان ها و شوخی های مخاطبان سریال غیرقابل پیش بینی پوست شیر را منتشر نموده ایم.

واکنش کاربران فضای مجازی به قسمت جدید سریال پوست شیر

از حدس و گمان درباره قاتل ساحل پوست شیر تا کشته شدنش

کشته شدن ساحل در تازه ترین قسمت پوست شیر موجب حیرت بسیاری از بینندگان و به راه افتادن حدس و گمان ها و حتی شوخی هایی در فضای مجازی شد. با پیدا شدن حلقه رباینده و حک حروف ص ع بر روی آنم بسیاری گمان می کنند، صدرا در ربایش ساحل نقش داشته و برخی دیگر رضا پروانه و برخی نا پدری ساحل را مقصر اصلی داستان می‌دانند. برخی دیگر گمان می کنند ساحل زنده است و کشته شدن خود را در خواب می بیند! شما چه حدس هایی درباره ادامه سریال غیر منتظره پوست شیر می زنید؟ آیا ساحل زنده است؟ رباینده ساحل چه کسی است؟

در ادامه این بخش واکنش های مخاطبان و حدس و گمان های آنان را درباره سریال پوست شیر منتشر نموده ایم.

سریال پوست شیر

مرگ ساحل

مرگ ساحل در پوست شیر

جوک های پوست شیر

هیجان پوست شیر

شوخی با پوست شیر

کشته شدن ساحل

مردن ساحل پوست شیر

ساحل در پوست شیر

بازی ساحل پوست شیر

قاتل ساحل

داستان فصل و قسمت جدید سریال پوست شیر

قسمت دوم از فصل پایانی پوست شیر در روز اول عرضه رکورد شکنی کرد و با بیش از دو میلیون بیننده همه رکوردهای قبلی از لحاظ تعداد بیننده را شکست.

در جدیدترین قسمت پوست شیر، سرگرد مشکات با بازی شهاب حسینی به همراه نعیم (هادی حجازی فر)، صدرا (مهرداد صدیقیان) و لیلا (پانته آ بهرام) به دنبال ساحل می گردند و بعد از کشمکش های فراوان ساحل را می یابند اما در زمانی که مخاطب خوشحال از پیدا شدن ساحل بعد از دو فصل است، قصه داستان عوض شده و در دقایق پایانی قسمت 18 ساحل در آغوش مادرش(پانته آ بهرام) به قتل می رسد.