رئیس ستاد دهه کرامت منصوب شد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام کمال‌ خداداده را به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای کمال خداداده

نظر به مراتب تخصص و تعهد جناب‌عالی، به عنوان «رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود همچون گذشته ضمن تعامل و همکاری مشترک با بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام و نیز بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های موجود در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه اعتاب مقدسه اربعه-آستان مقدس رضوی، فاطمی، احمدی و حسنی علیهم‌السلام تسهیل‌گر و زمینه‌ساز حضور حداکثری آحاد مردم در آیین‌های گرامی‌داشت این ایام و نیز ترویج معارف حقه خاندان گران‌قدر پیامبر اعظم صلوات‌الله علیهم اجمعین باشید.

رئیس ستاد دهه کرامت منصوب شد

از آنجا که یکی از افتخارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌‎های گذشته خدمتگزاری شایسته به ساحت ولی نعمت‌مان حضرت امام رضا علیه‌السلام بوده است بدون شک تمام معاونت‌های تخصصی و سازمان‌های وابسته در سطوح بین‌المللی، ملی و استانی یاری‌گر شما در این امر مهم خواهند بود.

امید دارم در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف دهه کرامت بیش از پیش نماد وحدت و عرض ارادت تمامی اقشار جامعه حول محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام و سرآغازی برای یک حرکت هدفمند و پویا در مسیر جهاد تبیین باشد.ان‌شاء‌الله

محمدمهدی اسماعیلی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌