حرفه‌ای‌های مافیا در چالش بازی و مسابقه!

مدتی است که برنامه‌سازی در نمایش خانگی رونق گرفته و بازی‌های مختلف در قالب مسابقه تولید شده‌اند. پس از استقبال از بازی مافیا، مسابقات مشابهی مانند « پدرخوانده » و « ارتش سری » ساخته شدند. مسابقه سرگرمی «تی‌ان‌تی» همزمان با نوروز منتشر شد و مسابقه «ناتو» نیز به تازگی به جمع برنامه‌ها و مسابقات سرگرم‌کننده نمایش خانگی اضافه شده است. محمدرضا علیمردانی، امیرعلی نبویان و حامد آهنگی سه چهره‌ای هستند که در جایگاه مجری این برنامه‌ها نشسته‌اند و کامبیز دیرباز نیز به تازگی در مقام مجری «پدرخوانده» دیده شد. این چهار مجری، چگونه در این رقابت حاضر شدند؟

محمدرضا علیمردانی

هدایت خوب و مسلط محمدرضا علیمردانی در مسابقه «شب‌های مافیا»، او را به گرداننده حرفه‌ای این بازی تبدیل کرد. جدیت به اندازه او، برخورد قاطعانه علیمردانی با شرکت‌کنندگان و لحن خاص صدای او که با فضای پر رمز و راز این بازی هماهنگ است، باعث شد حضور علیمردانی در مسابقه با استقبال مخاطبان مواجه شود. علیمردانی پس از این تجربه موفق، با مسابقه «ناتو» به نمایش خانگی آمده است. او در این مسابقه سوالات سختی را از شرکت‌کنندگان می‌پرسد. هویت فردی که در بین بازیکنان نقش «ناتو» را دارد پنهان است و شرکت‌کنندگان باید او را پیدا کنند. روند این مسابقه با مافیا متفاوت است، اما مشابه آن، شرکت‌کنندگان در یک بازی حدس و پیش‌بینی قرار گرفته‌اند. «ناتو» در مقایسه با «شب‌های مافیا» چالش‌های کمتری برای علیمردانی دارد، بنابراین اجرای این مسابقه در مقایسه با هدایت بازی مافیا، کار سخت و چالش‌برانگیزی برای او نیست.

حرفه‌ای‌های مافیا در چالش بازی و مسابقه!

امیرعلی نبویان

یکی از بازیکنان حرفه‌ای مافیا، امیرعلی نبویان بود. هوش و استعداد بالای او در این بازی، باعث شد نبویان یکی از شرکت‌کنندگان محبوب بازی باشد. امیرعلی نبویان در مسابقه «ارتش سری» که کلیت آن مشابه مافیاست، این‌بار به عنوان گرداننده و مجری حضور پیدا کرده است. استعداد و سابقه خوب نبویان در مافیا، در «ارتش سری» به کمک او آمده است. علاوه بر سابقه خوبی که مخاطب از او در ذهن دارد، تسلط این چهره به بازی نیز باعث شده در مقام گرداننده هم بتواند توانایی خود را در «ارتش سری» نشان بدهد.

حامد آهنگی

حامد آهنگی در سال‌های اخیر به یکی از کمدین‌های محبوب نزد مخاطبان تبدیل شده است. او چه در مقام مهمان یا شرکت‌کننده، چه به عنوان مجری، توانسته در برنامه‌های مختلف حضور جالب توجهی داشته باشد و مخاطبان را سرگرم کند. گفت‌وگوهای او در برنامه «شب‌آهنگی» مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و اجرایش در مسابقه «تی‌ان‌تی» نیز نظر مثبت مخاطبان را جلب کرده است. او به واسطه شوخی با شرکت‌کنندگان تلاش می‌کند رقابت سرگرم‌کننده و مفرحی در مسابقه شکل بگیرد. ناگفته نماند گاهی در شوخی با شرکت‌کنندگان زیاده‌روی می‌کند. به عنوان مثال، شوخی‌ او با لحن صحبت کردن یکی از بازیکنان در «تی‌ان‌تی» مورد انتقاد قرار گرفت.

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز به پشتوانه تجربه نسبتا موفق اجرای «شب‌های مافیا»، اجرای «پدرخوانده» را برعهده گرفت. او مشابه همان روندی را که در بازی مافیا داشت، در نسخه جدید این بازی در پیش گرفت. دیرباز سعی می‌کرد برخورد صمیمانه‌ای با شرکت‌کنندگان داشته باشد و فضای جدی رقابت باعث نشده بود با چهره‌ای خشک و رسمی، مسیر بازی را هدایت کند. او در «پدرخوانده» به موقع مسابقه را با شوخی و خنده پیش می‌برد و در مواقع لزوم نیز، از جدیت خود استفاده می‌کرد. هرچند که او نتوانست جای محمدرضا علیمردانی را در ذهن مخاطب تصاحب کند، اما عملکرد قابل دفاعی در مسابقه داشت.