«جنگ ستارگان» به سبک وس اندرسون با چاشنی هوش مصنوعی

 وس اندرسون ممکن است به‌خاطر تقلید  هوش مصنوعی  از سبک بصری ویژه‌ای که در طول سال‌های فعالیتش در سینمای جهان از خودش بر جای گذاشته است، غمگین باشد.

به‌تازگی ویدیویی به نام «کشتارگاه کهکشانی» (The Galactic Menagerie) توسط هوش مصنوعی ساخته شده و در کانال Curious Refug منتشر شده است که نشان می‌دهد اگر فیلم «جنگ ستارگان» توسط وس اندرسون کارگردانی می‌شد، چگونه به نظر می‌رسید.

این ویدیو، ویژگی‌های فرضی زیادی از جمله تقارن، رنگ‌های پاستلی، روایت طعنه‌آمیز، توجه زیاد با زحمت فراوان به جزئیات و طنز بی‌نظیر دارد که فیلمساز به خاطر آن‌ها شهرت دارد. البته دیگر بازیگرانی که وس اندرسون به صورت رایج از آن‌ها در پروژه‌هایش کمک می‌گیرد مانند اسکارلت جوهانسون، جف گلدبلوم، بیل موری، آدرین برودی، ویلم دفو، ادوارد نورتون، تیموتی شالامی و اوون ویلسون هم در این ویدیو دیده می‌شوند.

«جنگ ستارگان» به سبک وس اندرسون با چاشنی هوش مصنوعی

«کشتارگاه کهکشانی» در ۲۹ آوریل پُست شد، اما در روز یکشنبه توسط حساب‌های مختلف در توییتر بازنشر شد؛ جایی که میلیون‌ها نفر آن را دیده و لایک کرده‌ و هزاران نفر درباره آن اظهار نظر کرده‌اند.

برخی از بازخورد‌ها مثبت بوده است. هرچند که کاربران توییتر علاقه‌مند به کارگردانی واقعی فیلمی از جنگ ستارگان اندرسون هستند و برخی اظهارات نشان می‌دهد که این فیلم نمی‌تواند بدتر از فیلم‌های اخیر تولید شده توسط دو شرکت دیزنی و لوکاس فیلم باشد.

با این حال، این ویدیو واکنش‌های منفی زیادی هم داشت؛ به طوری که بسیاری اظهار داشتند این ویدیو نکته مهم «جنگ ستارگان» و آثار اندرسون را نشان نداده است.