چه خبر از بهاره کیان افشار و فرزاد حسنی؟

هادی حجازی‌فر تابستان با نسخه سریالی «موقعیت مهدی» به سیما می‌آید. این مجموعه 7 قسمتی با نام «عاشورا» در ایام محرم و صفر به صورت هفتگی و در هفته دفاع مقدس به صورت شبانه، پخش خواهد شد.

بهاره کیان افشار از 3 خرداد با سریال «قهوه ترک» به کارگردانی علیرضا امینی به نمایش خانگی خواهد آمد. این مجموعه 15 قسمتی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر خواهد شد. این هنرپیشه 40 ساله، «آهنگ دونفره» را روی پرده سینما دارد.

فرزاد حسنی به عنوان هنرپیشه نقش اول، در فیلم سینمایی «یازده: یازده» بازی کرد و با انوش معظمی و نازنین کیوانی همبازی شد. حسنی مدتی پیش اعلام کرد که برای اجرای برنامه‌ای به سیما باز خواهد گشت، اما هنوز خبری از این برنامه نیست.

چه خبر از بهاره کیان افشار و فرزاد حسنی؟

مسعود ده‌نمکی که از مدتی پیش در حال نگارش کتابی درباره شهید سیدمجتبی نواب صفوی است، با دعوت تعدادی از اعضای جمعیت فداییان اسلام برای ساخت فیلم سینمایی زندگی این شهید مواجه شد. ده‌نمکی بعد از نگارش کتابش، این فیلم را  می سازد.

مجید قناد نمایش «در گوشی» را افتتاح کرد. این تئاتر بر اساس داستان «مربای شیرین» اثر هوشنگ مرادی کرمانی، ویژه مخاطب کودک و نوجوان طراحی شده و در تالار هنر تهران روی صحنه خواهد رفت.