ماجراجویی‌های ستاره مشهور کره‌ ادامه دارد

 بعد از موفقیت کلان قسمت سوم مجموعه اکشن و ماجراجویانه «جمع بندی»، نگارش فیلمنامه قسمت چهارم آن آغاز شده است. فعلا اطلاعی از داستان قسمت جدید نیست و گفته می‌شود فیلمنامه آن، تا یک ماه دیگر آماده می‌شود.
با این حال، می‌توان پیش بینی کرد ما سیوک دو کاراکتر پلیس سرسخت و خشن اداره پلیس کره جنوبی، وارد یک رویارویی تازه با خلافکاران داخلی و منطقه‌ای خواهد شد. نقش این پلیس قلدر و خشن را ما دونگ سیوک ستاره مشهور و محبوب کره‌ای بازی کرده، که ورزشکار و عضلانی است و تماشاگران بقیه کشور‌های دنیا هم او را می‌شناسند.
اهل فن می‌گویند می‌توان امیدوار بود کلید فیلمبرداری قسمت تازه فیلم تا قبل از پایان فصل تابستان زده شود.
تحلیل گران اقتصادی سینما می‌گویند با وجود اکران عمومی پرسروصدای قسمت هفتم اکشن بلک باستر «تبدیل شوندگان/ ترانسفورمرها» در کره جنوبی، تماشاگران بومی به این فیلم بی اعتنایی کرده و به تماشای اکشن بومی «جمع بندی: راهی وجود ندارد» نشستند و آن را طی آخر هفته گذشته، صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینما‌های کشور خود کردند.

ماجراجویی‌های ستاره مشهور کره‌ ادامه دارد


فروش یک و نیم میلیون بلیط سینما در تعطیلات آخر هفته، فروشی بالای ده میلیون دلار را برای «جمع بندی: راهی وجود ندارد» به ارمغان آورد و فروش کلی ده روز نخست آن را به رقم بسیار بالا و خوب ۶۰ میلیون دلار رساند. با این رقم فروش، بیش از هفتاد درصد تماشاگران در آخر هفته، به دیدن اکشن کمدی ماجراجویانه ما دونگ سیوک رفته اند.
در قسمت تازه این بلاک باستر کره ای، ما دونگ سیوک دوباره در قالب افسر پلیس لجوج و خشن اداره پلیس کره ظاهر شده که برای اجرای عدالت و قانون، حاضر است قانون را زیر پا گذاشته و با عوامل منفی داستان مبارزه کند. این بار هم او باید با دو دلال خطرناک مواد مخدر مبارزه کرده و آن‌ها را به دست قانون و عدالت بسپارد.
قسمت اول این فرانچایز سال ۲۰۱۷ با نام «شورشی» اکران شد و نزدیک ۶۰ میلیون دلار در کره جنوبی فروش کرد. قسمت دوم در سال ۲۰۲۲ نام «جمع بندی» را برای خود انتخاب کرد و توانست ۱۰۱ میلیون دلار فروش کند. نکته جالب اینکه هر سه قسمت فیلم با هزینه‌هایی حدود ۱۰ میلیون دلار تهیه و تولید شده اند.