شناسنامه کاری پربار بازیگران چشم بندی برای مخاطبان مشخص است

شاهد احمدلو، کارگردان سریال « چشم‌بندی » که این شب‌ها فصل دوم آن روی آنتن شبکه سه می‌رود درباره این سریال گفت: با توجه به تجربیاتی که از فصل قبل به دست آوردیم با همراهی تک تک گروه فصل دوم را با هدف مشخصی آغاز کردیم که خوشبختانه با شروع پخش سریال نظرات خوبی دریافت کردیم. همه این نظرات به گروه خوب و حرفه‌ای، بازیگران برمی گردد که نقش‌های متفاوتی ایفا می‌کنند که هر کدام شناسنامه کارشان برای مخاطب مشخص است.

وی افزود: در فصل دوم همانند فصل اول طیف بسیار پررنگی از بازیگران شناخته‌شده در عرصه را کنار هم جمع کردیم تا بتوانند ایفاگر شخصیت‌های مجموعه باشند. هرکدام تأثیرات بسیار خوبی در بهتر شدن مجموعه داشته‌اند. هماهنگی بین عوامل صحنه و پشت صحنه باعث شد که در این مسیر بهتر کار کنیم.

احمدلو درباره انتخاب جواد رضویان توضیح داد: جواد رضویان به‌عنوان بازیگر شناخته‌شده و محبوب در عرصه کمدی هستند، شخصیت بسیار عالی و درجه یکی دارد و خودش هم کارگردان و نویسنده است و تمام این عناصر باعث می‌شود که همکاری خوبی با هم رقم بزنیم.

شناسنامه کاری پربار بازیگران چشم بندی برای مخاطبان مشخص است

وی افزود: البته تک‌تک بازیگران مثل حمید لولایی مرجانه گلچین، نعیمه نظام دوست، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. با اضافه شدن جواد رضویان به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر حتما به کیفیت کار کمک کرده است.

این کارگردان عنوان کرد: برای نقش نادر از ابتدا به آقای رضویان فکر کردیم و خوشبختانه به خاطر دوستی و رفاقتی دیرینه‌ای که با هم از دهه ۷۰ در دانشکده هنر و معماری تاکنون داشتیم، هر دو علاقمند بودیم با هم کار کنیم و این اولین تجربه من با جواد رضویان است.

وی ادامه داد: تجربه همکاری ما خوشبختانه جواب داد و این به‌خاطر این است، برای عقاید هم احترام قائل هستیم و در یک تعامل موفق هم بنده از ظرفیت‌ها و پتانسیل بالای او در کمدی در خلق فصل دو چشم‌بندی استفاده کنم و هم ایشان تجربه متفاوتی را به گفته خودشان کنار ما تجربه کردند.

چشم بندی

احمدلو اظهار کرد: درابتدا فیلم‌نامه، متن و فضای کاری که فصل دوم چشم بندی داشت باعث شد که آقای رضویان در فصل دوم کنار گروه ما باشند، تهیه‌کننده و کارگردان در قدم دوم هستند. خود من به‌عنوان بازیگر وقتی قرار است در مجموعه یا فیلمی همکاری کنم در ابتدا نقش و فیلم‌نامه کار هست که می‌تواند در قدم‌های اول نظر من را جلب کند.

وی افزود: خوشبختانه لطف خدا نسبت‌به من، سابقه کاری ام و دوستی که با آقای رضویان داشتم همه این موارد معیار‌هایی که یک بازیگر را در قامت جواد رضویان، حمید لولایی، مرجانه گلچین و همه بازیگران سریال در فصل دوم حضور داشته باشند. 

احمدلو درباره ادامه تولید توضیح داد: بیش‌از فصل گذشته مخاطبان با سریال همراه هستند و استقبال خوبی را شاهد بودیم تا ۲۰ تیر ماه فیلمبرداری فصل دوم سریال چشم بندی ادامه دارد و مطابق همان روز‌ها پخش سریال ادامه خواهد داشت.همزمانی تولید و پخش سریال نگرانی‌هایی دارد، اما توانستیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و دورخیز مناسب تک‌تک بچه‌ها از گروه فیلم‌برداری، صحنه و لباس، گریم، صدا، تولید و تدارکات با انرژی مضاعفی برای تولید فصل دوم قدم برداریم.