فصل سوم «بومگرد» روی آنتن می‌رود

فصل سوم مستند مسابقه « بومگرد » به کارگردانی تورج کلانتری و امیر منیری روز‌های زوج ساعت ۲۰ با اجرای سوسن پرور از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

تصویربرداری فصل جدید در استان سمنان روستای لاسجرد و شهرستان سنگسر انجام شده است و چهار خانواده بر اساس آیتم‌هایی متناسب با زیست‌بوم منطقه در چند قسمت به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

فصل‌های قبل «بومگرد» در استان‌های هرمزگان و گیلان تولید شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

این مستندمسابقه بر پایه سه سر فصل مهم گردشگری با محوریت بوم‌گردی و در نظر گرفتن اقتضائات فرهنگی هر منطقه، اشتغال و کسب و کار روستایی با در نظر گرفتن ظرفیت‌های مغفول و در نهایت ارزش بخشی به سنت‌ها و آداب و رسوم هر منطقه و هویت‌بخشی به هر بوم و قومیت تولید شده است.

بومگرد

مستندمسابقه «بومگرد» به تهیه‌کنندگی سید جمال عودسیمین، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و در موسسه اوما فیلم تولید شده است.

عوامل این مستند مسابقه عبارتند از: طراح و کارگردان: تورج کلانتری و امیر منیری، مجری: سوسن پرور، مدیرتصویر برداری: احد عاقلی، دستیار کارگردان: مهدیه غلامحسینی، صدابردار: دانیال استاد عبدالحمید و مهدی جعفری، طراح صحنه: مجتبی نیری پور و مجتبی طهماسبی، تدوین: تورج کلانتری، امیر منیری و حدیث مهران‌پور، جلوه‌های ویژه بصری: امیرحسین، ولی زنجان‌فر، گرافیک: حمید قربان‌پور، راوی: پویان پوینده، مدیر روابط عمومی: علی سلمان‌زاده، محصول: سازمان هنری رسانه‌ای اوج