«هستند کسانی که» به آنتن شبکه افق رسید

مستند «هستند کسانی که» شنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود؛ این مجموعه به تهیه کنندگی محسن غلامزاده تولید شده و موضوع آن معرفی نخبگان و افراد پر تلاشی که با توجه به مسیر پر مشقت و صبوری بالای آن‌ها در راه رسیدن به موفقیت شایسته معرفی هستند که ضمن بیان اهمیت به نخبگان، کارآفرینان و ... انتظارات آن‌ها را نیز بیان می‌کند.

«رودخانه قرمز» مستندی دیگری از شبکه افق است که در سه قسمت روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود.

«داستان تحریم» عنوان مجموعه مستند دیگری است که قسمت هفتم آن، یکشنبه چهار تیرماه روی آنتن می‌رود؛ این مجموعه با تهیه‌کنندگی و کارگردانی احمد کشاورز صدیق تولید شده و به تاریخچه چگونگی ایجاد و گسترش تحریم‌ها علیه ایران می‌پردازد.

«حافظ» مستندی دیگری از شبکه افق است که دوشنبه این هفته ساعت ۱۸ پخش می‌شود.

«هستند کسانی که» به آنتن شبکه افق رسید

دوشنبه ساعت ۲۰، قسمت بیست و ششم از مستند «فناورانه» هم روی آنتن می‌رود. این مجموعه مروری است بر پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری با محوریت شرکت‌های دانش بنیان که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. کارگردانی فناورانه را بهاره صفوی بر عهده داشته است.

سه‌شنبه ساعت ۱۸ قسمت ششم از مجموعه مستند ۱۲ قسمتی «مسجد نشان» پخش خواهد شد؛ این فیلم روایتی از فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری و مذهبی در مساجد سراسر کشور است.

قسمت دوم مستند «دومین ضربه به در» ساعت ۲۰ سه شنبه روی آنتن شبکه افق قرار می‌گیرد.

«بی واسطه» عنوان مستند دیگری است که قسمت‌های پانزدهم و شانزدهم آن پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۶ از شبکه افق پخش می‌شود؛ این مجموعه با اجرای محمد دلاوری و تهیه‌کنندگی سیدعلی صدری‌نیا در هر قسمت به سراغ یک موضوع چالشی و دغدغه‌مند می‌رود. محمد دلاوری در این برنامه ماجراجویی‌های جدیدی را در بازگشت به آنتن تلویزیون تجربه کرده است.

قسمت ششم مستند «فراز» پنج شنبه ساعت ۱۹ از شبکه افق پخش می‌شود؛ مستند فراز به بررسی بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه‌های مختلف می‌پردازد.

پنج شنبه ساعت ۲۰:۳۰، مستند «آن سوی آشوب» از این شبکه پخش خواهد شد.

«دردانه‌ها» و «رنج ترنج» مجموعه مستند‌های دیگری از شبکه افق است که جمعه ساعت ۱۹ و ۲۰:۳۰ پخش می‌شوند.