«برد برد» مسابقه‌ای برای آی‌فیلمی‌ها

محسن کرمی از سال ۱۳۷۹ با سازمان همکاری می‌کند و عنوان آخرین اثری که برای برون مرزی سازمان ساخته است مسابقه پرطرفدار و پرمخاطب «نواهنگ» است که در جشنواره «صبح» معاونت برون مرزی در اسفند ماه سال گذشته عنوان بهترین برنامه تلویزیونی را کسب کرد. وی همچنین به عنوان مجری طرح مجموعه‌های تلویزیونی « دردسرهای شیرین » و «یکی بود یکی نبود» هم شناخته می‌شود.

«محسن کرمی» تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی « برد برد » درباره این مسابقه گفت: مقدمات برگزاری و راه اندازی مسابقه «برد برد» درسال گذشته از طریق پخش تیزر تلویزیونی در کانال آی فیلم و از طریق تارنمای شبکه اطلاع رسانی شد که با استقبال زیاد مخاطبان همراه شد و شرکت کنندگان اعم از «طراحان سوال» و «پاسخگویان» از طریق ثبت نام در سایت و مشخص کردن این نکته که می‌خواهند «پرسشگر» باشند و یا «پاسخگو» ثبت نام کردند. در نهایت با برگزاری آزمون راستی آزمایی از داوطلبان سطح معلومات آنان سنجیده شد.

محسن کرمی افزود: همانطور که اشاره کردم، سوالات مسابقه «برد برد» توسط بینندگان پیشنهاد شده است. فرآیند طراحی سوالات به این گونه است که مخاطبان وارد سایت fa.ifilmtv.ir می‌شوند و گزینه «برد برد» را کلیک می‌کنند و پس از درج مشخصات فردی خود، سوال یا سوالات را برای مسابقه ارسال می‌کنند. وی ادامه داد: هر هفته پنج شنبه شب‌ها و جمعه شب‌ها راس ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران مسابقه «برد برد» با حضور ۴ شرکت کننده آغاز می‌شود و از هر شرکت کننده ۱۵ سوال پرسیده می‌شود که ۵ سوال اول آسان، ۵ سوال بعدی متوسط و ۵ سوال آخر سخت طراحی شده است و البته تنوع سوالات موضوعات مختلف معارفی، اجتماعی، تاریخی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و... را در بر می‌گیرد.

«برد برد» مسابقه‌ای برای آی‌فیلمی‌ها

تهیه کننده مسابقه «برد برد» افزود: برای برنده شدن در این مسابقه، شرکت کننده حضوری باید تا آخر به سوالات جواب درست بدهد تا جایزه‌ای به مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت کند، از طرف دیگر در هر بخشی از مسابقه که شرکت کننده نتواند پاسخ صحیح ارائه کند، مقدار پولی را که به عنوان جایزه برنده شده است، با طراح آن سوال به صورت مساوی تقسیم می‌کند. به این ترتیب طراح سوال، برنده نیمی از جایزه مسابقه می‌شود.

کرمی ادامه داد: هدف از طراحی این مسابقه تلویزیونی افزایش اطلاعات عمومی مخاطبان و نیز آشنایی بیشتر آنان با موضوعات مختلف است و در این راه از همراهی و همکاری دوستان زیادی برخوردار هستم که به طور خلاصه می‌توان به مسعود عسگری به عنوان کارگردان هنری، محسن سلطان زاده کارگردان تلویزیونی، محمد قراگوزلو طراح صحنه و دکور و حمید دالوند به عنوان مدیر فیلم برداری نام برد. کرمی افزود: اجرای برنامه «برد برد» برعهده دکتر «حمید الهامی» است و در تیزر‌ها «رضا توکلی» حضور دارد. تهیه کننده و کارگردان مسابقه تلویزیونی «برد برد» در پایان گفت: در فاز اول تولید، تعداد ۵۰ برنامه برای شبکه آی فیلم ساخته و پخش می‌شود و هم اکنون در حال آماده سازی و بسترسازی هستیم تا قسمت‌های برنامه‌ها را گسترش بدهیم و از این طریق شرکت کنندگان بیشتری را هم در قسمت «طراح سوال» و هم «پاسخگو» به برنامه و مسابقه دعوت کنیم.