فیلم جدید تام کروز در فضا فیلمبرداری خواهد شد!

  تام کروز بازیگر مشهور 61 ساله از سال 2020 علاقه خود به فیلمبرداری در فضا را فاش کرده است!

جدیدترین فیلم تام کروز به نام «ماموریت غیرممکن: تسویه حساب مردگان قسمت اول» هم اکنون در سینماها اکران می‌شود. در سال 2020 مشخص شد که این بازیگر قصد دارد فیلمی را در فضا فیلمبرداری کند.

در حالی که فیلم «ماموریت غیرممکن: تسویه حساب مردگان قسمت اول» این هفته در شهر نیویورک اکران شد، از کروز 61 ساله در مورد وضعیت فیلم او در فضا سوال شد.

تام کروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «ما سخت بر روی آن کار کرده‌ایم. قصد داریم تا ببینیم این پروژه چه مسیری را طی خواهد کرد.»

اخبار این پروژه اولین بار در سال 2020 توسط ناسا اعلام شد. تنها چند روز پس از انتشار گزارشی مبنی بر اینکه کروز به دنبال مسافرت به فضا برای الهام گرفتن در پروژه‌های سینمایی خود است.

فیلم جدید تام کروز در فضا فیلمبرداری خواهد شد!

جیم برایدنشتاین، مدیر ناسا، این خبر را گزارش کرد: «ناسا از همکاری با تام کروزه برای آغاز پروژه فیلمی در ایستگاه فضایی هیجان‌زده است! م

ا به رسانه‌های محبوب برای الهام بخشیدن به نسل جدیدی از مهندسان و دانشمندان نیاز داریم. این برنامه جاه‌طلبانه و بلند مدت ناسا است.»

ایلان ماسک، بنیانگذار اسپیس ایکس، نیز درباره این پروژه هیجان انگیز نظر داد. ماسک در توییتی نوشت: «حتما پروژه سرگرم کننده‌ای خواهد بود!»

بودجه بسیار زیاد اولین فیلم دنیا در فضا!

داگ لیمان کارگردانی این پروژه را برعهده دارد. کروز و لیمان پیش از این نیز همکاری کرده‌اند. در سال 2014 برای فیلم «Edge of Tomorrow» و در سال 2017 برای فیلم «American Made»

دو سال پس از انتشار این اخبار، دونا لنگلی مدیر اجرایی کمپانی یونیورسال پیکچرز، ساخت این فیلم را در مصاحبه‌ای تایید کرد.او در مصاحبه خود گفت: «فکر می‌کنم تام کروز تصمیم دارد تا ما را به فضا ببرد.

او زمین را به فضا خواهد برد. این برنامه ماست. ما پروژه بزرگی با تام در دست توسعه داریم. امیدواریم تام کروز اولین غیرنظامی باشد که خارج از ایستگاه فضایی حضور پیدا کند.»

طبق گزارشات این فیلم بودجه‌ای در حدود 200 میلیون دلار دارد. لنگلی همچنین فاش کرده است که تام کروز در طی یک تماس در طول همه‌گیری کرونا ایده این فیلم جدید را با او مطرح کرده بود. 

بیشتر داستان این فیلم در واقع در گذشته و بر روی زمین اتفاق می‌افتد. سپس شخصیت اصلی باید به فضا برود تا دنیا را نجات دهد.

در حالی که کروز روی فیلم فضایی خود کار می‌کند، در حال حاضر در حال پخش جدیدترین فیلم «ماموریت غیرممکن» است. در حالی که این فیلم جدید اکنون در سینماها به نمایش درآمده است، کریستوفر مک کواری نویسنده و کارگردان این فیلم اعتراف کرد که قسمت دوم هنوز تکمیل نشده است.