اعلام برنامه‌های سخنرانی استاد حسین انصاریان در دهه اول محرم

با فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری و عزاداری امام حسین علیه‌السلام، سید ضیاالدین پورمحمودیان، مدیرعامل مؤسسه دارالعرفان، برنامه سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حسین انصاریان در دهه نخست محرم الحرام 1402 هجری شمسی را اعلام کرد.

پورمحمودیان با بیان اینکه استاد انصاریان در دهه نخست این ماه در سه نوبت صبح، عصر و شب به سخنرانی خواهند پرداخت، گفت: مراسم نخست، از روز اول محرم ساعت 6 صبح، در حسینیه هدایت واقع در میدان قیام، خیابان ری و با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود. این مراسم به صورت زنده از سایت آپارات پخش خواهدشد.

اعلام برنامه‌های سخنرانی استاد حسین انصاریان در دهه اول محرم

وی ادامه داد: استاد انصاریان در مراسم دیگری از ساعت 17:30 در حسینیهمرحوم آیت‌الله علوی تهرانی واقع در خیابان کارگر شمالی، خیابان فاطمی غربی، خیابان اعتماد زاده به منبر می‌روند. همچنین از ساعت 20:45 شب اول محرم، خیمه عزای سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، با سخنرانی استاد انصاریان در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برپا می‌شود.

پورمحمودیان همچنین از برگزاری مراسم عزاداری دهه نخست محرم الحرام 1445 هجری قمری در مؤسسه دارالعرفان واقع در قم با سخنرانی اساتید حوزه علمیه و مرثیه سرایی مادحین اهل‌بیت(ع) پس از نمازمغرب و عشاخبرداد.