سوزومه؛ اولین انیمه دوبله همزمان با عرضه جهانی

به گزارش روابط عمومی  فیلیمو ، برای اولین‌بار در ایران، علاقه‌مندان به دنیای انیمه‌های ژاپنی می‌توانند شاهد دوبله همزمان با عرضه جهانی انیمه سوزومه در فیلیمو باشند. انیمه سوزومه به کارگردانی ماکوتو شینکای تهیه شده است. او پیش از این کارگردانی انیمه نام تو را در کارنامه داشته، اثری که موفق شد عنوان سومین انیمه پرفروش جهان را به‌دست آورد. 

طرفداران انیمه‌های ژاپنی می‌توانند دوبله اختصاصی همزمان با پخش جهانی این اثر را از فیلیمو تماشا کنند. مدیریت دوبلاژ و بازنویسی این انیمه برعهده سارا جعفری است و شایستهتاجبخش، نرگس فولادوند، مینا قیاسپور، حسین سرآبادانی، علیرضا اوحدی، محمدرضافصیحی نیا، فرزاد احمدی، مهیار مهرتاش، فریبا طاهری، فهیمه دادخواه، نغمه عزیزی، مریم اعتضادی، سارا گرجی، مریم شاهرودی و سارا جعفری صداپیشگان انیمه سوزومه هستند.

ماجرای این انیمه درباره دو نوجوان (سوزومی و سوتا) است که در یک ماجراجوییماوراء‌طبیعی گرفتار می‌شوند. در این قصه نیز مثل انیمه نام تو، یکی از آن‌ها متولد و بزرگ شده یک کلان شهر و دیگری از شهری کوچکتر و روستایی می‌آید. وظیفه سوتا بستن درهاییاست که دنیاهای متفاوت را به یکدیگر وصل می‌کنند. او به‌صورت اتفاقی با سوزومی روبه‌رو می‌شود و شروع همکاری میان سوزومی و سوتا با یک بی‌دقتی ویران کننده از سمت سوزومیپیش می‌رود.

انیمه سوزومه Suzume در ژانر فانتزی-ماجراجویانه قرار می‌گیرد و بسیار مورد توجه منتقدان و مخاطب‌ها قرار گرفته است.