ورژن بلوند الناز شاکردوست

در ادامه عکسی متفاوت از یکی از تیپ‌های الناز شاکردوست را می‌بینیم.

 ورژن بلوند الناز شاکردوست

 

الناز شاکردوست در بهترین اثر کارگردان مشهور

سراسر شب، فیلمی به کارگردانی فرزاد موتمن، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی زامیاد سعدوندنیا و فرزاد موتمن است که در آن بازیگرانی همچون الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، مهدی سلطانی، امیر حسام شجاعی و سحر نظام دوست ایفای نقش کرده‌اند.

 

موتمن سراسر شب را تنها فیلم سینمایی کارنامه خود می‌داند و از دیگر آثارش به عنوان سیاه مشق‌هایی در دنیای حرفه‌ای خود نام می‌برد.

شاید به این دلیل که سراسر شب، تنها ساخته این کارگردان است که نگارش فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است. و به شدت به سینمایی که در ذهن خود دارد نزدیک است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مهتاب برای یافتن ردی از داوود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده است، به محل زندگی وی می‌رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند.

ایده فیلمنامه سراسر شب در سال ۹۰ در ذهن موتمن شکل گرفته است. و پس از الهام از رمان پس از تاریکی، نوشته هاروکی موراکامی، در سال ۹۶ به همراه زامیاد سعدوندنیا، شروع به نگارش آن می‌کند.

موتمن ساخت یکی از ماندگارترین آثار سینمای ایران، یعنی شب‌های روشن را در کارنامه خود دارد، فیلمی که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد.

اما بر خلاف نظر منتقدان و مخاطبان، این کارگردان، سراسر شب را بهترین ساخته خود می‌داند.

فیلمنامه سراسر شب، تجربه‌ای است که دربرگیرنده علایق شخصی و دنیای ذهنی نویسنده آن است.

موتمن علاقه زیادی به سینمای کلاسیک دارد و این علاقه در فیلم سراسر شب، نمادی بیرونی دارد.