بازیگران سریال ایفوریا چه کسانی هستند؟

در این مطلب اسامی بازیگران سریال ایفوریا و نیز بیوگرافی و عکس های جدید این بازیگران را برای شما آماده کرده ایم. تا انتها با ما همراه باشید.

بازیگران سریال ایفوریا چه کسانی هستند؟

سریال ایفوریا یا همان سرخوشی که دومین سریال پربیننده شبکه «HBO» و بحث برانگیزترین سریال تلویزیونی سال ۲۰۲۰ شناخته شده است،این سریال در مورد تعدادی نوجوان محصل دبیرستان و چالش های پیش روی آنان است که زندیا بازیگر نقش اصلی «روبی» می باشد که راوی این مجموعه تلویزیونی نیز است. ولی علاوه بر این هنرپیشگان متعدد و گوناگون دیگری ایفای نقش می کنند.

«زندیا کلمن»

زندیا بازیگر نقش اصلی سریال ایفوریا به نام روبی می باشد، این بازیگر آمریکایی همچنین در عرصه خوانندگی فعالیت می کند که در یکم ماه سپتامبر سال ۱۹۹۶ به دنیا آمده است. زندیا تا به این لحظه موفق به کسب افتخارات و جایزه های بسیاری شده که جایزه «ساترن»، جایزه «امی»، جایزه «ستلایت» نمونه هایی از آنها هستند.

زندیا فعالیت هنری خود را وقتی کوچک بود از عرصه مدلینگ و رقض شروع نمود و به واسطه ی نقش آفرینی در «سیتکام» بود که توانست توجه ها را به خود جلب نموده و معروف گردد. همچنین آثار مطرح دیگری نیز دارد که از جمله ی آنها می توان به فیلم موزیکال «بزرگترین شومن»، فیلم سینمایی «ابر قهرمانی»، فیلم علمی-تخیلی «تپه » و فیلم درام «مالکوم و ماری» اشاره داشت. زندیا از ۲۰۱۹ با جیکوب الوردی هم بازی خود در این سریال وارد رابطه ای عاشقانه گردید.

 

08

«سیدنی سوئینی»

سیدنی سوئینی که با نقش کیسی هاوارد در «ایفوریا» مقابل دوربین می رود، در دوازدهم سپتامبر سال ۱۹۹۷ در آمریکا تولد یافته است. در ۲۰۱۸ بود که به خاطر بازی در سریال «همه چیز بد است!» معروف شد و بعد در سریال های دیگری مانند «سرگذشت ندیمه» و نیز مینی سریالی به اسم « اشیاء تیز» حضور یافت. در ۲۰۱۹ وی در سریال ایفوریا برای اولین بار جلوی دوربین این اثر رفت و در کنار آن در فیلم سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» نقش کوتاهی را بازی نمود.

 

 

 

بازیگران سریال ایفوریا چه کسانی هستند؟

بازیگران سریال ایفوریا چه کسانی هستند؟

«جیکوب الوردی»

یکی دیگر از بازیگران سریال ایفوریا، جیکوب الوردی ایفا کننده نقش «نیت جیکوبز» است که در بیست و ششم ماه ژوئن سال ۱۹۹۷ در استرالیا به دنیا آمده است. درصد زیادی از شهرت خود را به خاطر بازی در سری فیلم های «غرفه بوسیدن» و نیز سریال ایفوریا به دست آورده است.

بازیگران سریال ایفوریا چه کسانی هستند؟

 

 

«هانتر شیفر»

هانتر شیفر که در سریال ایفوریا نقش جولز را ایفای می کند، هنرپیشه و مدل زاده سی و یکم ماه دسامبر در سال ۱۹۹۸ در ایالات متحده آمریکا است. ورود او به دنیای بازیگری نیز با بازی در همین سریال رقم خورد که البته به خاطر بازی در این سریال هم مشهور گردید.

 

04

«الکسا دمی»

الکسا دمی بازیگر نقش مدی پرز در سریال ایفوریا، از هنرپیشگان و خوانندگان اهل آمریکا می باشد که به خاطر نقش آفرینی در این اثر هم بود توانست به میزان زیادی مورد توجه قرار گرفته و شناخته گردد. از سایر آثار شاخص او می توان به « مسیر اصلی» و نیز فیلم سینمایی «اواسط دهه ۹۰» اشاره کرد.

 

«آلجی اسمیت»

آلجی هنرپیشه و خواننده زاده هفتم نوامبر سال ۱۹۹۴ در ایالات متحده آمریکا می باشد که در سریال ایفوریا نقش کریستوفر مک کی را بر عهده دارد. او در مینی سریالی به اسم « داستان نسخه جدید» حضور یافت و مشهور گردید. بعد در درام جنایی «Detroit» بازی نمود. اما خیلی برای نقش آفرینی در سریال ایفوریا مورد توجه واقع شد.

03

«باربی فریرا»

باربی از جمله بازیگران سریال ایفوریا با نقش کت هرناندز که در چهاردهم دسامبر سال ۱۹۹۶ در آمریکا به دنیا آمده است. او علاوه بر فعالیت در عرصه ی هنرپیشگی در عرصه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد. حضور او در سریال ایفوریا مشهور ترین و موفق ترین بازیگری او محسوب می شود.

 

 

 

«مود آپاتو»

مود آپاتو هنرپیشه آمریکایی و بازیگر نقش لکسی هاوارد در سریال ایفوریا که در پانزدهم ماه دسامبر سال ۱۹۹۷ متولد شده است. وی به خاطر ایفای نقش در این سریال بود که توانست توجه ها را به خود جلب نماید. مود دختر ارشد جود آپاتو (فیلمساز هالیوودی) می باشد که با حضور در فیلم های سینمایی ساخته شده پدرخود از جمله « از کار انداختن»، «خنده دار» ،«مردم» و « این ۴۰ است» قدم در عرصه هنری بازیگری گذاشته است.

بازیگران سریال ایفوریا چه کسانی هستند؟

 

بازیگران سریال ایفوریا چه کسانی هستند؟

علاوه بر این ها که بازیگران اصلی این سریال بودند، بازیگران بااستعداد دیگری نیز ایفای نقش می کنند که از جمله آن ها می توان به اریک دین (با نقش کل جیکوبز)، انگوس کلاود (با نقش فزکو)، کولمن دومینگو (با نقش علی محمد)، نیکا کینگ (با نقش لزلی بنت)، کلوئی چری (با نقش فی)، استورم رید (با نقش جیا بنت)، دومینیک فایک (با نقش الیوت)، جیوون والتون (با نقش اشتری)، آستین آبرامز (با نقش ایتان دیلی) اشاره نمود.

در این مطلب شما عزیزان را با بازیگران سریال ایفوریا آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه شما علاقه مندان واقع شده باشد. همچنین اگر از مطالعه ای مطلب لذت برده و مفید واقع شده است، می توانید جهت آشنایی با بازیگران سایر سریال های مطرح هالیوودی از جمله بازیگران سریال اوزارک و بازیگران ارباب حلقه ها کلیک کنید