دختر شهید باهنر مدیر رادیو سلامت شد

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی نهضت باهنر را به سمت مدیریت رادیو سلامت منصوب کرد. 

در حکم وی آمده است؛ با عنایت به مراتب تعهد و شایستگی و کسب تجربیات ارزشمند و مفید سرکارعالی در مدیریت رسانه و برنامه سازی، به موجب این حکم به عنوان مدیر شبکه سلامت معاونت صدا منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و بهره گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود و تعامل سازنده با نهاد‌های سلامت محور کشور، علاوه بر متناسب سازی تمامی برنامه‌ها با محور‌های اشاره شده در سند تحول سازمان، ماموریت‌ها و اهداف را محقق سازید.

در حکم معاون صدا اهم وظایف و ماموریت‌ها بدین شرح است: جذب ایده‌های خلاقانه و ساخت برنامه‌های جذاب و اثرگذار در حوزه برنامه‌های سلامت محور، بهره مندی از ظرفیت اندیشکده‌ها و موسسات پژوهشی به عنوان بازوی مشورتی برای تولید برنامه‌ها و امیدآفرینی برای آحاد جامعه با شناسایی و معرفی ظرفیت‌های پزشکی کشور و پیشرفت‌های این حوزه در دوران انقلاب اسلامی.

دختر شهید باهنر مدیر رادیو سلامت شد

ترویج و تقویت نهاد خانواده و سبک زندگی اسلامی- ایرانی، بازتعریف مقوله‌های موضوعی و ایده‌های برنامه‌ای سلامت محور و بهسازی و نوسازی تولیدات شبکه براساس نیاز‌ها و مصالح مخاطبان و رویکرد‌های تبلیغی سازمان در حوزه بهداشت و سلامت و… 

پیش از این باهنر سال‌ها در رادیو سلامت به عنوان مدیر گروه و برنامه ساز فعالیت داشته و از کسانی است که در دوران تصدی مرحومه دکتر اعتماد سعید همراهشان بوده و در بین نیرو‌های رادیو سلامت از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. 

 نهضت باهنر با مدرک پزشکی عمومی، قائم مقامی شبکه سلامت و عضویت در شورای سلامت سازمان صدا و سیما را در سوابق اجرایی خود دارد. وی دختر شهید محمد جواد باهنر، نخست وزیر دولت شهید رجایی است که در جریان انفجار دفتر نخست وزیری در ۷ تیرماه سال ۶۰ به شهادت رسید.