گرد پیری بر صورت رحمت سریال پایتخت نشست

هومن حاجی عبداللهی که 23 تیرماه امسال 48 ساله شد، 18 سال قبل برای اولین بار بازیگری را تجربه کرد. البته یپش از آن حاجی عبداللهی در جایگاه دوبلور و مجری در قاب تلویزیون دیده و شنیده می شد.

اما دهه هشتاد راهی بود تا او قدری از فضای اجرا و دوبله فاصله بگیرد و طعم شهرت را بیش از پیش احساس کند.

البته این شهرت پس از یک دهه و با ایفای نقش رحمت در سریال پایتخت فراهم شد.

او در این سریال نقش یک جوان خروس باز را بازی می کرد که در نهایت سر به راه و عاشق می شود. اما در این مسیر با چالش هایی ناگهانی روبرو می شود.

حاجی عبداللهی که حالا هم در سینما و تلویزیون پرکار است، تصویری از سفیدی ریش و موهایش منتشر کرده و کاربران را در شوک فرو برده است.

گرد پیری بر صورت رحمت سریال پایتخت نشست

بیوگرافی هومن حاجی‌عبدالهی

هومن حاجی‌عبداللهی هنرپیشه، مجری تلویزیون، صداپیشه و دوبلور ایرانی متولد ٢٣ تیر ۱۳۵۴ در تهران است که از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را آغاز نمود.

وی در مقطع کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌ است. از آثار دوبله وی می ‌توان به آثاری چون هیولاها علیه بیگانگان و ملاقات با رابینسون‌ ها نام برد.

او در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه تئاتر ایران دو جایزه بهترین بازیگر مرد برای نمایش تناسخ سه تا سی و پنج تومن را کسب نمود.

 
 

وی سابقه بازی در فیلم و سریال هایی همچون پایتخت، سامورایی در برلین، گینس، پیشونی سفید. بیمار استاندارد، دختر گمشده و اختاپوس را در کارنامه هنری خود دارد.