سریال کمدی «هری وایلد» در شبکه پنج

سریال «هری وایلد» در گونه کمدی، درام و رازآمیز محصول ۲۰۲۲ ایرلند، قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال کریم بیانی است. رضا آفتابی، نسرین اسنجانی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، زویا خلیلی آذر، سمیه رهنمون، آرزو روشناس، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، مینا شجاع، پریا شفیعیان، زهره شکوفنده، خشایار شمشیرگران، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، نسرین کوچک خانی، محمدطاهر ابوالقاسم، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، صنم نکواقبال، حسین نورعلی، نازنین یاری و کریم بیانی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در این سریال خواهیم دید: هری یک استاد ادبیات در دانشگاه است که بازنشسته می‌شود. او با دیدن یک آگهی از تلویزیون که زنی به نام کیلی گم شده است، متوجه می‌شود که به کار‌های کاراگاهی علاقه زیادی دارد. چارلی پسرش هم پلیس است و آن‌ها از آن پس با هم روی پرونده‌های جنایی کار می‌کنند.

این سریال یک اثر جنایی است که از همان آغاز مخاطب را جذب می‌کند. معما‌های مطرح شده در هر قسمت در نوع خود پیچیده و جالب توجه است و دیالوگ‌ها جذاب. سریال سرشار از شخصیت‌های جذاب است، حتی شخصیت‌های فرعی، و بازیگران هم بازی‌های خوبی ارائه کرده اند. همچنین از آنجا که کارآگاه سریال حاضر یک استاد بازنشسته‌ی ادبیات است اشاراتی به آثار ادبی مختلف هم در طول برنامه دیده می‌شود که می‌تواند برای دوستداران ادبیات جذابیتی مضاعف به سریال بدهد.

سریال کمدی «هری وایلد» در شبکه پنج

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی پنج مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج، برای مخاطبان پخش شود.