این بازیگر از بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال» خبر داد

محمدهادی عطایی بازیگر و کارگردان تئاتر درباره تازه ترین فعالیت های خود گفت: این روزها مشغول بازی در سریال جدید افشین هاشمی هستم که البته روزهای پایانی بازی ام در این مجموعه است و برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می شود.

وی افزود: همچنین تصمیم دارم مهر ماه نمایشی را در سالن سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه ببرم که کاری ۲ پرسوناژی است و خودم و ویدا جوان در آن به ایفای نقش می پردازیم.

عطایی یادآور شد: به عنوان بازیگر در نمایش جدید هادی مرزبان با عنوان «بنگاه تئاترال» نیز حضور دارم که از ۹ مهر ماه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود. نمایش دیگری را هم آماده اجرا کرده ام که در بخش اجراهای محیطی تئاترشهر پذیرفته شده و بعد از ماه صفر در کافه تریای سالن اصلی اجرا می رود.

این بازیگر از بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال» خبر داد

این بازیگر تئاتر با اشاره به روند طولانی تایید نمایش و در نتیجه تاخیر در بازبینی کارها، عنوان کرد: مساله‌ای که این روزها گروه های تئاتری را تحت فشار گذاشته، این است که نمی‌توانید برنامه ریزی برای اجرا داشته باشید چون تا جواب استعلام ها مشخص نشود نوبت بازبینی به گروه ها داده نمی شود در حالی که حداقل می توانند این روند را سریع تر طی کنند تا گروه ها زودتر تکلیفشان را بدانند و برای اجرایشان برنامه ریزی کنند.