تولید یک عیدانه موسیقایی به خوانندگی محسن توسلی

محسن توسلی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان که عمده فعالیت‌های او در این عرصه متمرکز بر حوزه‌های حماسی و اجتماعی است با اشاره به فعالیت‌های تازه خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طی روزهای اخیر مشغول تولید و ضبط یک تک‌آهنگ به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت محمد (ص) هستیم که در قالبی اثری ۲ زبانه فارسی و عربی با شعر مرتضی حیدری آل‌کثیر، تنظیم امید رهبران و ارکستر زهی پیام طونی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

وی درباره محتوای این اثر توضیح داد: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا آنچه از این تک‌آهنگ پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد، بخش کوچکی از معرفی کرامات پیامبر مهربانی با یک ملودی فرح‌بخشی باشد که بتواند سهم کوچکی در شادی و سعادت مردم ایران زمین در این روز عزیز باشد.

این خواننده موسیقی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این تک‌آهنگ در روز میلاد حضرت محمد (ص) از شبکه‌های مختلف تلویزیونی در قالب نماهنگ یا اجرای زنده پیش روی مخاطبان و مردم عزیز کشورمان قرار می‌گیرد.

محسن توسلی از جمله خوانندگان ترانه‌های انقلابی است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه‌ بر اجراهای زنده‌ای که در کشورمان داشته در برخی کشورهای اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت کرده است.

وی پیش از این نیز آثاری چون «نفس»، «خیال حرم»، آلبوم «لکربلا حنینا»، «شه لب تشنگان»، «ارتش فدای ملت»، «اقتدار» و تعدادی از دیگر آثار موسیقایی را در دسترس مخاطبان قرار داده بود.