امیرحسین مدرس برای «این مردم نازنین» قصه می‌گوید

«این مردم نازنین» عنوان برنامه جدیدی از این شبکه رادیویی است که روزهای آخر هفته با اجرای امیرحسین مدرس پخش می‌شود.

مژگان فرزین، تهیه‌کننده این برنامه توضیح داد: این برنامه روایت‌های کوتاهی از داستان زندگی «این مردم نازنین» است که جایگزین «قصه‌های ظهر جمعه» می‌شود و در آن امیرحسین مدرس به روایت داستان‌هایی از جنس روزهای جمعه می‌پردازد. 

وی درباره نویسندگی داستان‌های برنامه هم بیان کرد: داستان‌ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می‌شود که تلاش می‌کنند داستان‌های خاطره انگیزی از جنس خانواده برای شنوندگان بنویسند.

فرزین گفت: همه ما در ظهرهای جمعه چیزهای مشترکی را تجربه می‌کنیم و می‌بینیم مثل «غذا، خانواده، تعطیلات آخر هفته، دورهمی» داستان های این برنامه با موضوع این چیزهای مشترک تقدیم مخاطبان می‌شود و اولین برنامه با موضوع غذا راهی آنتن می شود.

امیرحسین مدرس برای «این مردم نازنین» قصه می‌گوید

وی افزود: «پیغام گیر» عنوان آخرین آیتم این برنامه است که در آن امیرحسین مدرس با یکی از دوستان و آشنایان تماس می‌گیرد تا آخرین لحظات تعطیلات را با هم بگذرانند.

تهیه‌کننده «این مردم نازنین» در پایان گفت: در این برنامه تلاش می‌کنیم داستان همه این مردم نازنین را روایت کنیم حتی کوتاه کوتاه، شنوندگان منتظر روایت داستانشان در این برنامه باشند.

به گزارش ایسنا، «این مردم نازنین» از روز جمعه، هفتم مهر ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه با اجرای امیرحسین مدرس و به تهیه‌کنندگی مژگان فرزین پخش می شود.