رقیب تازه‌وارد فسیل به میدان آمد

با گذشت بیش از ۶ ماه از اکران فیلم سینمایی فسیل و صدر نشینی این فیلم سینمایی به کارگردانی کریم امینی، فیلم سینمایی هتل به کارگردانی مسعود اطیابی با گذشت چند روز از اکران خود توانست از فسیل سبقت بگیرد و سرانجام در هفته گذشته میزبان ۷۸ هزار مخاطب شود.

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۳۴۰ هزار مخاطب بود که توانست ۱۵ میلیارد ۸۰۲ میلیون و ۳۶ هزار تومان فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته گذشته روند صعودی نسبتا خوبی داشت.

فیلم کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینما‌های ایران اکران شد و  تنها در چند روز میزبان ۷۸ هزار مخاطب شد و توانست ۴ میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است که در هفته گذشته با فروش ۷۶ هزار بلیط به ارزش  ۳ میلیارد و  ۳۱۶ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.  

فیلم سینمایی « شهر هرت » کاری از کریم امینی است که با فروش ۶۳ هزار بلیط سینما توانست ۲ میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان بفروشد و در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

رقیب تازه‌وارد فسیل به میدان آمد

«شهر هرت» به موضوع مفاسد اقتصادی مرتبط است. در شهر هرت عده‌ای اختلاسگر با کار‌های خلافی که انجام می‌دهند باعث می‌شوند عده‌ای در مضیقه قرار بگیرند و زندگی برایشان دشوار شود.

 «بچه زرنگ» یک انیمیشن سینمایی در ژانر ماجراجویی به تهیه کنندگی حامد جعفری است که با فروش ۲۸ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

«هیولا» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم که از ۲۹ شهریور ماه روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفت، این هفته با فروش ۲۸ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۲۳ میلیون تومان توانست در رتبه پنجم جدول فروش گیشه قرار گیرد.