بازیگر نقش نگار در خط قرمز کیست؟

ساناز کیهان بازیگر نقش نگار در سریال پرطرفدار « خط قرمز » که نخستین بار آذر سال ۱۳۸۰ پخش شد، می باشد. وی متولد شهریور ماه سال 1361 بوده که در کمال ناباوری در سال 1390 در یک سانحه رانندگی فوت کرد. او استعداد زیادی در بازیگری داشت و در سریال خط قرمز به شهرت رسید.

مزارش در قطعه ۲ ردیف ۱۲ بهشت زهرا می باشد.

o80h5JJXpMsG


سوابق و فیلم و سریال ها

ساناز کیهان در زمان حیاتش در چندین سریال و فیلم بازی کرده و نقش خوب و مخاطب پسندی را از خود برجای گذاشته است.
بازیگر جوان و با مستعدی که بی شک در آینده به یکی از خوبان و بهترین های سینما و تلویزیون ایران تبدیل می شد.

«ساناز کیهان» در سریال‌های «همسفر»، «شب آفتابی» و «پای پیاده» نقش آفرینی کرده بود، اما اغلب بازی وی را در سریال «خط قرمز» در نقش «نگار» به خاطر دارند.

XtzkycRZG4qL

هنرمندان در مراسم ختم ساناز کیهان بازیگر نقش نگار در خط قرمز

مرحومه کیهان در سریال خط قرمز در نقش دختری به نام نگار که نقش مقابل شهرام حقیقت دوست را بازی می کرد ظاهر شده بود.

ساناز کیهان

آثار فیلم و سریال

نان، عشق و موتور ۱۰۰۰
کلاهی برای باران
سوگند
شب می‌گذرد
رفقای خوب
پنجمین نفر
راز نیاز
سریال های همسفر
خط قرمز
شب آفتابی
پای پیاده
مجموعه دختران تهران

سوابق

ساناز کیهان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1359 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار ساناز کیهان می‌توان به بازیگری در سریال خط قرمز، فیلم کلاهی برای باران و فیلم سوگند اشاره کرد.

ساناز کیهان در سال 1380 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ساناز کیهان در این سال، بازیگری در سریال خط قرمز به کارگردانی قاسم جعفری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ساناز کیهان بازی در سریال خط قرمز بوده است. ساناز کیهان سال 1380 در 21 سالگی در سریال خط قرمز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با قاسم جعفری همکاری داشته است. ساناز کیهان توانست با بازی در سریال خط قرمز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پویا امینی، سروش گودرزی، ایمان اشراقی و علی منصوری بر تجارب او افزود.

تاریخ و علت درگذشت ساناز کیهان

ساناز کیهان  بازیگر خط قرمز در ساعت ۱۲ شب یکشنبه ۲۵ دی ماه به علت سانحه رانندگی و در اثر برخورد خودروی شخصی خود به همراه دوستانش با یک درخت در مقابل حسینیه ارشاد تهران در دم جان سپرد.

در مراسم ختم  بازیگر نقش نگار  هنرمندانی چون پویا امینی و شهرام حقیقت دوست که هم سریالی هایی که در خط قرمز بازی کرده بودند حضور داشتند.
ایشان مجرد بودند و ازدواج نکرده بود.