همه اعضای خانواده «حدید» به دلیل حمایت از فلسطین تهدید به مرگ شدند

به نقل از سایت TMX خانواده فلسطینی-آمریکاییِ حدیدها که در حرفه مدلینگ فعالیت می کنند، به دلیل حمایتشان از فلسطین تهدید به مرگ می‌شوند - و اوضاع آنقدر بد شد که مجبور شده‌اند دست به شکایت بزنند.

همه اعضای خانواده «حدید» به دلیل حمایت از فلسطین تهدید به مرگ شدند

منابعی فاش کردند که همه اعضای خانواده حدید - از جمله ججی، بلا، انور و حتی والدینشان، محمد و یولاندا - پیام هایی دریافت کرده اند که آنها را ترسانده است. بر اساس اطلاعات فاش شده، این تهدید به مرگ ها از طریق رسانه‌های مختلف از جمله ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و حتی تلفن‌های همراه ارسال می شوند.

همه اعضای خانواده «حدید» به دلیل حمایت از فلسطین تهدید به مرگ شدند

منابع فامیلی به این سایت خبری گفته اند که شماره تلفن چند نفر از اعضای خانواده حدید در یک هفته گذشته به صورت آنلاین درز کرده است و به عبارت دیگر، آنها مورد هجوم قرار گرفته اند - و افراد زیادی آنها را تهدید کرده که از بین آنها عده ای آنها را تهدید به کشتن کرده اند.

04

خانواده حدیدها که به این سایت خبری گفته است که همه مجبور شده‌اند شماره‌شان را تغییر دهند تا از تهدیدهای مداوم جلوگیری کنند. اوضاع به حدی بد شده است که محمد - پدر خانواده موضوع را به اف بی آی گزارش داده است.

ججی سکوت خود را در پی حمله حماس شکست، نظر وی اگرچه تند و توهین آمیز نبود اما اظهارات اخیر او خشم اسرائیل را برانگیخته است. به نظر می رسد که این انزجار به صورت تهدید های متعدد به فتل ظاهر شده است ... و تأثیرات وحشتناکی را بر این خانواده گذاشته است.