برنامه‌های شبکه کودک در فصل پاییز

گروه خردسال در فصل پاییز سه برنامه، «یه خونه یه آشپزخونه»، «خانه آبنباتی» و «نقاشی نقاشی» را روی آنتن می‌برد.

برنامه «یه خونه یه آشپزخونه» در یک فضای شاد و جذاب قصد دارد خردسالان را با مواد غذایی سالم، نحوه کاشت و برداشت آنها، درست کردن لقمه‌ها و‌خوراکی‌های ساده و‌خوشمزه همراه با تقویت مهارت دست ورزی، روحیه تلاش و مشارکت و کار گروهی آشنا کند، کودکان در این برنامه با مباحث بخشش، شکرگزاری، بحث نظافت، بهداشت و آداب سفره وغذا خوردن نیز آشنا می‌شوند.

‎این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی نیک روش، با هنرمندی حاجی بابایی در نقش دایی رحمت، آرزو مقدم در نقش خانم نعنا، به قلم محمد حسین حبیبی، با اشعار زیبای ساغر مختاری به آهنگسازی ابراهیمی و دوستان دیگری که در این مجموعه بسیار تلاش کرده‌اند تولید شده است.

برنامه «یه خونه یه آشپزخونه» هر روز ساعت ۱۳ از شبکه پویا پخش می‌شود.

برنامه «خانه آبنباتی»، قصه یک خانواده شامل مادربزرگ و پدربزرگ و نوه‌هایشان است.

برنامه‌های شبکه کودک در فصل پاییز

این برنامه با داستان‌های مختلف در جمع یک خانواده، به موضوع‌هایی، چون کنترل و مدیریت احساسات، روابط خانوادگی، گذشت و. برای خردسالان می‌پردازد.

درفصل جدید «خانۀ آبنباتی» فضای خانه تغییر کرده و خانواده به یک خانۀ حیاط دار نقل مکان کرده‌اند. همچنین از دیگر تغییرات مهم این برنامه اضافه شدن یک عروسک دختر به نام مینا است. مینا نوۀ جدید خانواده و خواهر نیما است. نمایش سه فضای مختلف از ویژگی‌های دیگر این فصل است که کارگاه نجاری بابافرامرز، داخل خانه و حیاط منزل محیط‌های جدید هستند.

برنامه دارای سه بخش نمایشی متفاوت و جذاب است و همچنین یک بخش ثابت قصه‌گویی دارد.

برنامه «خانه آبنباتی» به تهیه‌کنندگی سمیه عبدالله زاده و بازیگری جواد انصافی و سوسن مقصودلو است که هر روز ساعت ۱۱ از شبکه پویا پخش می‌شود.

برنامه «نقاشی نقاشی» از تولیدات دیگر گروه خردسال است.
این برنامه با هدف آموزش و نمایش نقاشی‌های خردسالان تولید شده است. این برنامه به تهیه‌کنندگی محمدحسین الفت‌پور در فصل پاییز ساعت ۱۲:۳۰ از شبکه پویا پخش می‌شود.