ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز دانش‌آموز

ویژه برنامه « ایران عزیز » به مناسبت روز ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی روز شنبه ۱۳ آبان به مدت زمان ۱۶۰ دقیقه از ساعت ۸:۴۵ روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

این ویژه برنامه با پخش زنده از لانه جاسوسی همراه خواهد بود.ویژه برنامه «حماسه‌خوان» نیز شنبه ساعت ۱۸:۳۰ پخش خواهد شد.

همچنین برنامه‌های «سیمای خانواده» و «صبح بخیر ایران» نیز با حال و هوای این روز  حماسه ساز پخش خواهند شد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز دانش‌آموز

جشن ۱۳ آبان در «سلام تهران» شبکه تهران

همزمان با فرارسیدن سالروز سیزدهم آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی برنامه «سلام تهران» از ساعت ۷:۳۰ صبح تا قبل از اذان ظهر ویژه برنامه‌ای را تقدیم نگاه مردم عزیز ایران می‌کند.

این برنامه به صورت زنده با استج ویژه ۱۳ آبان این شبکه واقع در میدان فلسطین ارتباط برقرار می‌کند.

پخش سخنرانی‌های ویژه، پلی بک، گزارش‌های ویژه از راه پیمایی ۱۳ آبان از دیگر ایتم‌های این برنامه است.

همچنین دوربین‌های «سلام تهران» به صورت مستقیم و زنده خیابان‌های اطراف میدان فلسطین را نیز پوشش می‌دهند.

این برنامه با اجرای علی ترابی، مرتضی پرنیان و صدیقه مرادی و با حضور مهمان‌های ویژه که در رابطه با موضوع ۱۳ آبان صحبت می‌کنند، روی آنتن می‌رود.

زنگ استکبار ستیزی در شبکه آموزش

شبکه آموزش در روز ۱۳ آبان با پخش برنامه‌ای جدید همزمان با یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز دانش آموز به طور زنده از ابتدای صبح با دانش آموزان مدارس تهران همراه خواهد شد.

در این برنامه حال و هوای مدارس تهران مانند بزرگداشت روز دانش آموز، زنگ استکبار ستیزی و مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان در روبروی لانه جاسوسی را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

برنامه‌های شبکه جام جم در یوم الله ۱۳ آبان

مستند «آمریکا در اندیشه امام و رهبری»، به جایگاه مبارزه با آمریکا و تبیین این نگاه دشمن ستیزانه در اندیشه رهبران جمهوری اسلامی می‌پردازد. این مستند روز شنبه ساعت ۱۶ به وقت تهران از شبکه جام جم پخش می‌شود.

ویژه برنامه «کنکاش»، کاری از گروه سیاسی شبکه جام جم، در برنامه این هفته خود به ابعاد مختلف و تاریخی دشمنی امریکا با ملت ایران و ریشه ­یابی واقعه ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی خواهد پرداخت.  

ارتباط زنده و مستقیم با مراسم برپا شده در لانه جاسوسی آمریکا و پوشش راهپیمایی از دیگر برنامه‌های این شبکه است.

مجموعه «رواق»، کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه، درباره اهمیت مبارزه با مستکبران از دیدگاه قران و معارف دین اسلام و جایگاه مبارزه با طاغوت در اندیشه‌های دینی گفتگو خواهد داشت. این برنامه روز جمعه ساعت ۱۵ به روی آنتن رفت.

«نمای نزدیک»، عنوان برنامه دیگری است که شامل ویدئو‌های رسیده از مخاطبان خارج از کشور درباره افول قدرت امریکا و اوضاع فعلی جهان غرب نزد افکار عمومی مردم جهان است و در فواصل برنامه‌های شبکه پخش می‌شود.  

تله فیلم «تخت جمشید سر روزولت» نیز ساعت ۷:۰۰ به وقت تهران به روی آنتن جام جم می‌رود.  

مستند «۴۴۴ روز» که روایت تسخیر سفارت آمریکا در ایران را از زاویه دید دو نفر از گروگان­های آمریکایی و دو نفر از دانشجویان انقلابی فعال در این ماجرا مورد بررسی قرار می‌دهد. این مستند ساعت ۱۵:۴۵ روانه آنتن شبکه جام جم خواهد شد.