آغاز تولید فصل سوم «پدر خوانده» بدون جک و با لباس روز

 شامگاه پنجشنبه یازدهم آبان ماه و در ادامه اجرای زنده بازی « پدرخوانده » در پردیس سینمایی کوروش، گروهی از بازیکنان منتخب این رئایتی شو با هم به رقابت پرداختند. پیش از آغاز دست دوم، سپند امیر سلیمانی روی سن حاضر شد تا بازیکن‌هایی حاضر در این رقابت را معرفی کند. قبل از این کار او درارتباط با فصل سوم رئالیتی‌شو «پدرخوانده» خبر مهمی را به حضار در سالن داد. امیر سلیمانی اعلام کرد که این اجراهای زنده در واقع تمرینی است برای آمادگی بازیکن‌ها جهت تولید فصل سوم «پدرخوانده».

او در ادامه گفت :«قرار است فصل سوم «پدر خوانده» طی روزهای آینده با تغییراتی ، تولید خود را آغاز کند. یکی از این تغییرات حذف نقش «جک» از بازی است.» طبق گفته امیر سلیمانی فصل سوم بدون تم تولید می‌شود و بازیکن‌ها با البسه به روز و به مانند فصل اول در بازی حاضر خواهند شد.

امیر سلیمانی که در حضور سعید ابوطالب کارگردان و تهیه‌کننده رئالیتی‌شو «پدر خوانده» این اطلاعات را ارائه می‌داد هیچ اشاره به دیگر جزییات فصل سوم نکرد.

آغاز تولید فصل سوم «پدر خوانده» بدون جک و با لباس روز

طبق شنیده‌ها با حذف نقش جک ، نقش «نوستراداموس» به عنوان نقش مستقل به بازی «پدر خوانده» بازخواهد گشت، منتها در این فصل برخی قابلیت‌های جک به این کاراکتر داده می‌شود تا او به عنوان یک ساید مستقل توانایی این را داشته باشد که بتواند به تنهایی برنده بازی شود.

رئالیتی‌شو «پدرخوانده2»در حال حاضر در مرحله شانس مجدد برای حضور در فینال است. تاکنون دو قسمت از این مرحله پخش شده و قسمت سوم آن نیز پنجشنبه پیش رو منتشر خواهد شد.

با پایان مرحله شانس مجدد ، فینال «پدرخوانده 2» با حضور بست پلیرهای این فصل در سه قسمت پخش خواهد شد.