«پاورقی» پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیونی رسانه ملی در تلوبیون

بر اساس آمار بازدید تلوبیون از اول آبان سال جاری بعد از سریال‌ها که معمولاً مخاطب بیشتری دارند، « پاورقی » با میانگین مخاطب بیش از ۱۰ هزار بازدید برای هر قسمت کامل برنامه، پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی رسانه ملی و شبکه دو است.

طبق این آمار، سریال «محرمانه» شبکه سه با میانگین بیش از شصت هزار بازدید، پربازدیدترین برنامه در حوزه سریال بوده و برنامه‌های «شهروند و مافیا» با میانگین بازدید بیش از ۲۵۰۰ مورد و «خودمونی» با میانگین بازدید بیش از ۱۵۰۰ مورد در هر قسمت برنامه، در جایگاه‌های بعد از «پاورقی» قرار دارند.

گفتنی است مجموع بازدید‌های «پاورقی» در تلوبیون از ۶ میلیون بازدید عبور کرده و فیلم کامل هر قسمت این برنامه در کانال‌های آن نیز به طور میانگین، نزدیک به پنجاه هزار بازدید دارد. بازدید شش میلیونی «پاورقی» در سکوی تلوبیون شامل مجموع بازدید قسمت‌های کامل هر برنامه و کلیپ‌های تقطیع شده از هر قسمت برنامه است.

«پاورقی» پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیونی رسانه ملی در تلوبیون

برنامه «پاورقی» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جواد فتحی، نویسندگی محمدامین میمندیان و محمدرضا شهبازی و اجرای محمدرضا شهبازی است که با نگاهی طنز به مسائل سیاسی و اتفاقات روز جامعه، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۵۰ روانه آنتن این شبکه می‌شود. علاقه‌مندان برای تماشای قسمت‌های پخش‌شده این برنامه می‌توانند به سایت‌های شبکه دو و تلوبیون مراجعه نمایند.