جزئیات جدیدی از فیلم خجالت نکش 2

فیلم سینمایی " خجالت نکش " که با بازی درخشان احمد مهرانفر و شبنم مقدمی، با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد، در قسمت دوم با داستانی جذاب و البته به شکلی متفاوت ساخته می شود. "خجالت نکش 2" به صورت یک فیلم سینمایی و مینی سریال با 8 قسمت به نمایش درمی آید و در واقع کارگردان فیلم خجالت نکش، تصمیم گرفته آن را برای نمایش خانگی تولید کند. در ادامه این بخش از نمناک، آنچه در غالب اطلاعات در مورد بازیگران خجالت نکش 2 و.... منتشر شده است، در اختیارتان قرار گرفته است.

بازیگران فیلم خجالت نکش فصل 2

به نظر می‌رسد که در قسمت جدید خجالت نکش، داستان قنبر و صنم همچنان ادامه خواهد یافت و ماجراجوییهای بی پایان شخصیتهای خجالت نکش ادامه پیدا میکند. شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت، قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و سایر بازیگران در خبرهای بعدی معرفی می شوند.

شبنم مقدمی همچنان در نقش "صنم" و احمد مهرانفر نیز در نقش "قنبر" حضور دارند. با این حال، ترکیب بازیگران نقش پسرها و عروس‌های این زوج در این فصل تغییر یافته است. به عبارت دیگر، بازیگرانی که در قسمت اول نقش فرزندان و عروس‌های قنبر و صنم را بازی می‌کردند، در این قسمت حضور ندارند. همچنین، سام درخشانی در نقش برادر صنم و لیندا کیانی نیز در فصل جدید خجالت نکش حضور ندارد.

جزئیات جدیدی از فیلم خجالت نکش 2

نسخه سینمایی خجالت نکش 2 کی پخش می شود؟

گروه تولید فیلم و سریال "خجالت نکش" سعی دارند تا نسخه سینمایی آن را برای چهل و دومین دورهٔ جشنواره فیلم فجر آماده کنند. "خجالت نکش 1" در سال 1396 تولید شد و برای نخستین بار در جشنواره فیلم فجر 36 به نمایش درآمد و موفق شد در دو رشته بهترین بازیگر نقش اول زن (با بازی شبنم مقدمی) و طراحی لباس (توسط رعنا امینی) نامزد و در رشته بهترین کارگردانی فیلم، جایزه سیمرغ بلورین را کسب کند.

عوامل فیلم خجالت نکش 2

نویسندگان خجالت نکش 2 :افرا جورابلو و رضا مقصوری

کارگردان :رضا مقصودی

تهیه کننده :امیر پروین حسینی