محمدرضا علیمردانی کنسرت برگزار می‌کند

امین بانی خواننده موسیقی پاپ و  محمدرضا علیمردانی گوینده و مجری، نخستین کنسرت مشترک خود را پس از انتشار چند اثر دوصدایی برگزار خواهند کرد.

بانی که در ماه‌های گذشته اجرای کنسرتی را در کردستان عراق تجربه کرده است، در جدیدترین فعالیت رسمی خود با علیمردانی به اجرای برنامه در داخل کشور خواهد پرداخت.

برگزارکنندگان این کنسرت از اجرای چند قطعه جدید و دو صدایی در این کنسرت خبر داده‌اند این در حالی است که امیر توسلی موسیقیدان ایرانی، وظیفه رهبری ارکستر این کنسرت را برعهده دارد.

تقابل صدای بم علیمردانی و صدای ظریف و لحن عاشقانه بانی از جمله مواردی است که در این کنسرت مدنظر است و به نظر می ‌سد فضایی متفاوت در اجرا حاکم خواهد بود.

محمدرضا علیمردانی کنسرت برگزار می‌کند

امین بانی با خواندن قطعه‌هایی برای سریال «شهرزاد» شناخته شد و به مرور انتشار آثارش مورد توجه مخاطبان ایرانی قرار گرفت.

او با خواندن تیتراژ فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» بار دیگر به روزهای خوب خود بازگشت و باعث شد صدایش در سینمای ایران شنیده شود.

محمدرضا علیمردانی نیز صداپیشه‌ای است که انیمیشن‌هایی همچون «دیرین دیرین» با صدای او شهرت پیدا کردند. حضور او در عرصه موسیقی و خوانندگی، تجربه‌ای است که او چند سالی به آن می‌پردازد.

آلبوم «به من فرار کن» نخستین آلبوم رسمی این بازیگر بود که انتشار آن واکنش‌های مختلفی را در پی داشت و او حالا قرار است در نخستین اجرای زنده، به همراه امین بانی روی صحنه برود.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی علی حق شناس، نهم دی ماه در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن نیز آغاز شده است.