نظر جالب داریوش ارجمند درباره بیتا فرهی و پروانه معصومی

داریوش ارجمند در حاشیه حضور در هفتمین جشنواره سراسری فانوس رفسنجان درباره درگذشت بانوان سینما و تلویزیون خانم‌ها فرهی و معصومی، اظهار کرد: با هر دو بازی کردم. با خانم فرهی در فیلم «اعتراض» آقای کیمیایی و با خانم معصومی نیز که بازی کردم، هر دو بانوان خوبی بودند. هر دو تحصیلکرده بودند و عاشقانه کار می‌کردند.

وی افزود: به نظر من زندگی نجیبانه‌ای داشتند و بسیار نجیب بودند. خیلی مودب بودند و کارشان را عاشقانه دوست داشتند و اهل خانواده بودند.

ارجمند ادامه داد: من متاسفم که این دو بانوی سینمای ایران خیلی زود ما را ترک کردند به‌خصوص خانم فرهی. خانم معصومی خیلی کار کرده بود و اکثر کارهایش را با هم بودیم. من خیلی لحظات دوست‌داشتنی با ایشان داشتم برای این‌که بسیار بانوی مودبی بود و این خیلی مهم است. هر دو دارای تربیت‌های خانوادگی والایی بودند.

نظر جالب داریوش ارجمند درباره بیتا فرهی و پروانه معصومی

کسانی که از بیراهه وارد سینما می‌شوند فوراً تمام می‌شوند

این هنرمند پیشکسوت در توصیه به جوانانی که به حوزه بازیگری در سینما و تلویزیون وارد می‌شوند، گفت: این‌که چگونه پا به این عرصه می‌گذارند، مهم است. بابایشان پول می‌دهد که آن‌ها در فیلم بازی کنند؟ رفیق‌شان کارگردان است و آن‌ها را در فیلم بازی می‌دهد؟ جوان امروزی چگونه وارد بازیگری می‌شود؟

ارجمند اضافه کرد: آن‌هایی که عاشق و صبور هستند، علمش را پیدا کردند و استعدادش را هم دارند، به راحتی وارد سینما می‌شوند و می‌مانند و ماندگار می‌شوند اما آن‌ها که از بیراهه به سینما می‌روند، فوراً و خیلی زود تمام می‌شوند حتی اگر سوپراستار شوند به ۷۰-۸۰ سالگی نمی‌رسند و علی نصیریان، عزت الله انتظامی، جمشید مشایخی نمی‌شوند.