قیمت چادر مشکی مطلوب به زیر ۵۰۰ تومان رسید

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز پس از دیدار صمیمانه با دانشجویان دانشگاه صداوسیما به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در میان خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه مراسم روز دانشجو دانشگاه صداوسیما در جمع خبرنگاران از مسائل متفاوتی همچون حضور علی دهکردی در خانه سینما، قیمت تهیه چادر و فیلم‌های جشنواره فیلم فجر صحبت کرد.

اسماعیلی گفت: ۱۰۶ فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت‌نام کرده‌اند و از پیشکسوتان تا هنرمندان جدید و فیلم اولی حضور دارند. وزارت، خانه همه هنرمندان و اهالی فرهنگ است و با همه سلایق در خدمتشان هستیم. تغییراتی اگر رخ می‌دهد فرقی برایمان ندارد و برای آقای دهکردی هم آرزوی موفقیت می‌کنیم. مشکلات مالیاتی و نگرانی‌هایی برطرف شد و اساسا تعامل وزارت فرهنگ بر تعامل حداقلی فرهنگ و هنر است و در این مسیر با همه دوستانی که همراهی می‌کنند تعامل داریم.

قیمت چادر مشکی مطلوب به زیر ۵۰۰ تومان رسید

وی افزود: وضعیت جشنواره فجر خوب است و هنرمندان جدید و فیلم اولی را داریم و ۱۰۶ فیلم ثبت شد. همکاران من پیگیر هستند تا ان‌شاءالله جشنواره چهل و دوم خوبی رقم بخورد.

اسماعیلی بیان کرد: در همه نمایشگاه هایی که داریم به طور مستقیم دایر می‌کنیم و ۱۲۰ فروشگاه زنجیره‌ای شهروند و رفاه داریم عرضه مستقیم این کالاها را شروع می‌کنیم. این همان قولی است که داده بودیم