زمان پخش فصل جدید بگو بخند شبکه نسیم+ اسامی داوران

بگو بخند یک برنامه مسابقه بر محور استعدادیابی و تحقیق بر پایهٔ خنده و شوخی در شبکه نسیم است که فصل اول آن از فروردین ماه امسال پخش شد.

در فصل جدید هم 4 داور شناخته شده در حوزه طنز و کمدی برای سنجش توانایی و راهنمایی شرکت کننده‌های مختلف از سراسر ایران حضور دارند. ترکیب داوران بخش استعدادیابی علیرضا خمسه، نعیمه نظام دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی است.

عبدالله روا مجری برنامه و احسان حسینی تهیه کننده و کارگردان این برنامه شبکه نسیم هستند.

بنابر اعلام گروه سازنده، در فصل جدید برنامه بگو بخند نسبت به فصل اول تغییرات ساختاری صورت گرفته است، جدای از بخش مسابقه و استعدادیابی، حضور افراد مطرح و شناخته شده به عنوان مهمان، بازی‌های سرگرم کننده با تماشاگران، بخش‌های نمایشی و ... به این برنامه اضافه شده است.

شرکت کنندگان برتر فصل اول در بخش‌های خارج از مسابقه همچنان حضور خواهند داشت که با تماشاگران حاضر در استودیو بازی‌های مختلف و گفتگو انجام می‌دهند، همچنین بخش‌های نمایشی طنز و جذاب وجود دارد که با حضور تعدای بازیگر ثابت اجرا می‌شود.

فصل جدید برنامه بگو بخند

در فصل جدید برنامه بگو بخند آیتم‌ها و بازی‌های سرگرم کننده‌ای طراحی شده است که برای اولین بار است در تلویزیون از آنها رونمایی خواهد شد.

بخش‌ دیگری از برنامه حضور مهمانان چهره و مطرح در حوزه‌های مختلف است که درباره موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... به بحث و گفتگو می‌پردازند.

فصل دوم برنامه بگو بخند احتمالا در 40 تا 50 قسمت تولید خواهد شد که شروع آن از شب یلدا خواهد بود و پخش آن به صورت 4 شب در هفته از شبکه نسیم ادامه می‌یابد.