عکس جدید مارو در سریال امپراطور بادها

جانگ ته سونگ بازیگر نقش مارو در سریال امپراطور بادها ، سریال عاشقانه و تاریخی محصول سال ۲۰۰۸ کشور کره جنوبی، به کارگردانی جی بیونگ-هیون و کانگ ایل-سو است.

جانگ تائه سونگ بازیگر، مدل و خواننده اهل کره جنوبی است. او متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۰ در سئول، کره جنوبی است. جانگ تائه سونگ کار بازیگری خود را در سال ۲۰۰۴ با بازی در فیلم پدر آغاز کرد. او سپس در سریال تلویزیونی چهار خواهر (۲۰۰۵) بازی کرد.

این بازیگر در سال ۲۰۰۶ با بازی در سریال تلویزیونی امپراطور باد‌ها به شهرت رسید که یکی از موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی کره جنوبی در سال ۲۰۰۶ بود و جانگ تائه سونگ برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جوایز درام کره شد.

جانگ تائه سونگ در سریال امپراطور باد‌ها نقش مارو، یک جنگجوی کوهستانی را بازی می‌کند. مارو یک جنگجوی ماهر و یک انسان با قلبی مهربان است. او در کودکی توسط خانواده‌ای از کوهستان‌ها بزرگ شد و از کودکی به جنگ و مبارزه علاقه داشت.

جانگ تائه سونگ بازی خود در نقش مارو را به خوبی انجام داد. او توانست شخصیتی پیچیده و چند وجهی را به تصویر بکشد که هم جذاب و هم قابل تحسین است.

جانگ تائه سونگ علاوه بر سریال امپراطور بادها، در سریال‌های تلویزیونی چهار خواهر (۲۰۰۵)، دختر امپراتور (۲۰۰۶)، ایام جوانی (۲۰۰۷)، من عاشق تو هستم (۲۰۰۸)، افسانه شمشیر و جادو (۲۰۱۲)، افسانه جومونگ (۲۰۱۰)، پادشاه: بانوی هزار چهره (۲۰۲۰) و افسانه کیم سون یونگ (۲۰۲۲) نیز بازی کرده است.

عکس جدید مارو در سریال امپراطور بادها

او همچنین در فیلم‌های سینمایی پدر (۲۰۰۴)، دختر امپراتور (۲۰۰۶)، من عاشق تو هستم (۲۰۰۸)، افسانه شمشیر و جادو (۲۰۱۲)، افسانه جومونگ (۲۰۱۰)، پادشاه: بانوی هزار چهره (۲۰۲۰) و افسانه کیم سون یونگ (۲۰۲۲) نیز بازی کرده است.

ماجرای سریال سرزمین باد‌ها

ماجرای این مجموعه، سال‌ها پس از ماجرا‌های سریال افسانه جومونگ، و دربارهٔ سومین پادشاه گوگوریو، موهیول است.

موهیول سومین پادشاه گوگوریو است، از ابتدای تولد موهیول پیشگویی‌هایی دربارهٔ او شد و به دلیل همین پیشگویی‌ها او توسط پدرش (شاه یوری) به غار گیرین انتقال یافت. او در همین مکان بزرگ شد و بعد‌ها درگیر مشکلاتی شد و برای او سوءتفاهمی به وجود آمد او به دشمنی علیه پدرش برخاست، ولی بعد‌ها متوجه اشتباه خود شد.

در زندگی خود بار‌ها تا حد مرگ رفت، ولی به کمک شاهزاده بویو (بانو یون) نجات یافت. موهیول عاشق او شد، ولی به دلایل متعددی از ازدواج با او ناامید شد. سال‌ها گذشت و او توانست مقام خود را پس بگیرد و رویا‌های اجدادش را برآورده کند (تسو، حاکم بویو را بکشد) و در نهایت سرزمینی ساخت که اکنون با نام کره از این کشور یاد می‌شود.

بازیگران سریال امپراطور باد‌ها

سونگ ایل گوک در نقش موهیول

چویی جونگ وون در نقش یئون

کیم جونگ هوا در نقش یی جی

پارک گان هیونگ در نقش دوجین

جونگ جین یونگ در نقش یوری

اوه یون آه در نقش هیاپ

لی جونگ وون در نقش شاهزاده هیمیانگ

کیم جائه ووک در نقش چوبالسو

کیم هی سونگ در نقش شاهزاده یوجین

لی سی یانگ در نقش یون هوآ

کیم بیونگ کی در نقش سانگا

جانگ تائه سونگ در نقش مارو

کیم سانگ هو در نقش ارباب ما هو وانگ

پارک سانگ ووک در نقش فرمانده گی یو

هان جین هی در نقش تسو

پارک جونگ هاک در نقش ساگویا

ایم جونگ ایون در نقش شاهزاده سریو

کیم هیه ری در نقش می‌یو

کیم گیو چول در نقش میونگ جین

کیم وون هیو در نقش گونگ چان

کیم میونگ سو در نقش گوچو

جونگ سونگ مو در نقش بیگوک

جونگ دا بین در نقش جوانی شاهزاده سریو

کیم ون جونگ در نقش نخست وزیر گوگوریو

ون کی جون در نقش یونگ پوش