نیما شاهرخ‌شاهی جلوی دوربین «چرخ گردون» رفت

این روز‌ها در پارک لاله یک سریال ۹۰ شبی جلوی دوربین است و خودش را آماده و مهیای آنتن تلویزیون می‌کند. کاری که از حمید لولایی و علیرضا خمسه تا بسیاری از هنرمندان دیگر در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

سعید مرادی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی که اولین سریال مرکز سیمرغ صداوسیما به شمار می‌رود تأکید کرد که « چرخ گردون » ۸۰ درصد پیشرفت فیلمبرداری داشته و این روز‌ها صداگذاری و تدوین و دیگر فرآیند‌های فنی آن نیز پیش می‌رود.

«چرخ گردون» و صحبت درباره ۹۰ شبی‌های تلویزیون ما را به تاریخ گذشته جعبه جادو می‌برد. جایی که تماشاگران تلویزیون هر شب منتظر می‌نشستند و یک ۹۰ شبی را به نظاره می‌نشستند. کارگردان‌هایی که می‌کوشیدند نقد‌های اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی‌شان را با زبان تصویر آن هم کمدی و طنز مطرح کنند.

این مجموعه تلویزیونی قرار است از شبکه دو سیما پخش شود. حتماً جعبه جادو دو کاراکتر کریم آشی و غلام عدسی با بازی حمید لولایی و علیرضا خمسه را در تاریخ ۹۰ شبی‌های خود ثبت خواهد کرد.

سریال «چرخ گردون» در پارک لاله ۳۳ هکتاری و چندین لوکیشن خلاقانه فیلمبرداری خود را پیش می‌برد. حمید لولایی و حمیدرضا حافظ شجری در کنار همدیگر قرار دارند که لولایی نقش کریم آشی را بازی می‌کند. علیرضا خمسه هم با نقش غلام عدسی و یک گریم متفاوت حضور دارد. 

نیما شاهرخ‌شاهی در «چرخ گردون»

«چرخ گردون» داستان دو رقیب کاری کریم آشی و غلام عدسی را به تصویر می‌کشد... در این سریال بازیگرانی همچون حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، نیما شاهرخ‌شاهی، مهرداد ضیایی، کریم قربانی، اکبر رحمتی، آتش تقی‌پور، مجید شهریاری، ساقی زینتی، حمیدرضا حافظ شجری، سولماز حصاری، فرهاد بشارتی، حسن اسدی، بیتا خردمند، محمدرضا عباس‌نژاد، شهین تسلیمی، مجید علم‌بیگی، یوسف ملک‌زادگان، فرشاد حسینی موحد، فرزاد حاتمیان، فرخنده فرمانی، محسن حسنی، علی آذری، میثم رمضانی، محمد مالکی به ایفای نقش می‌پردازند و بازیگران جوانی همچون ماهک حسینی، آیدا ابراهیمی، سهیل میرزآقایی که در «چرخ گردون» جلوی دوربین رفته‌اند.

رامین ناصرنصیر در «چرخ گردون»

سعید مرادی تهیه‌کننده، جواد مزدآبادی کارگردان، حسین باقریان جانشین تهیه‌کننده، ناظر کیفی: احسان صاحب جمعی، حسین ناظریان مدیر فیلمبرداری، سامان تفرشی مدیر برنامه‌ریزی، امید خیرخواه دستیار اول کارگردان، امید قربانی مدیر صدابرداری، لیلا مربی منشی صحنه، بابک شعایی طراح گریم، سعید آهنگرانی طراح صحنه و لباس، فرزاد اسدیان عکاس و فیلمبردار پشت صحنه، ایمان پناهی‌راد مدیر تدارکات، وحید بی‌طرفان تدوین، محراب مشهدبان طراح تیتراژ، مرتضی شفیع موسیقی، سیدمحمود موسوی‌نژاد صداگذار، مجده وفایی اصلاح رنگ و نور، محسن باقریان جانشین تولید و پویان خرم‌پور هماهنگی تولید از عوامل سریال «چرخ گردون» به حساب می‌آیند.