سریال روایت شهادت سردار قاسم سلیمانی آماده پخش شد

 سریال « ترور » روایتی از ماجرای ترور حاج قاسم را به تصویر می‌کشد، سریالی که از دو سال پیش زمزمه ساخت آن مطرح شد و بالاخره به سرانجام رسید و این روزها مراحل پایانی خودش را طی می‌کند. شروع این سریال از ۱۴ دی شروع می شود.

سریالی که به‌گفته خیرالله تقیانی پور، کارگردان سریال به همشهری بازیگری نیست که نقش حاج قاسم را بازی کند اما درباره ایدئولوژی و تفکر جهانی حاج قاسم صحبت می‌کند. همچنین مجتبی امینی، تهیه کننده سریال می گوید:در قصه «ترور» ما در یک مأموریتی هستیم و به شخصیت حاج قاسم نمی‌رسیم. بازیگری نقش سردار سلیمانی را بازی نخواهد کرد. ما در ده‌ها فیلمی که ساختیم، قهرمان‌های مختلفی خلق کردیم و مخاطب با آن‌ها همذات‌پنداری کرد، به آن‌ها علاقه‌مند شده آن‌ها را پذیرفت و پیگیرشان بود؛ اما در کارهایی از جنس «ترور» (با موضوع سردار سلیمانی)، مخاطب قهرمان را می‌شناسد، شما نمی‌توانید او را به مخاطب معرفی کنید چون او را می‌شناسد.

سریال روایت شهادت سردار قاسم سلیمانی آماده پخش شد

قرار است از تصاویر آرشیوی حاج قاسم سلیمانی استفاده شود و بازیگری نقش او را ایفا نخواهد کرد. فرهاد قائمیان، انوش معظمی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ‌چاپ، یدالله شادمانی، با حضور محمدحسین لطیفی، هدایت هاشمی و شهرام ابراهیمی در نقش سبحان با معرفی نانت تومه (بازیگر ارمنی ـ مسیحی) از جمله بازیگران سریال هستند.