پخش هیچ سریالی برای رمضان و نوروز قطعی نشده است

 در حالی که رسانه‌ها از پخش قطعی برخی سریال‌ها از جمله سریال‌های « نون خ 5» و « زیرخاکی برای پخش در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ خبر دادند، ریس سیما فیلم اعلام کرده که هنوز پخش هیچ سریالی برای این دو مناسبت قطعی نشده است. نقویان در گفت وگویی که با خبرنگاران داشته گفته که ترکیب نهایی سریال‌های ویژه رمضان و نوروز 1403 طی یک نشست خبری به شکل رسمی اعلام خواهند شد.
 کامران تفتی در نمایی از سریال « مهیار عیار » یکی از گزینه‌های تلویزیون برای رمضان و نوروز امسال.
زیرخاکی 4 به کارگردانی جلیل سامان، نون خ 5 به کارگردانی سعید آقاخانی، «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی سه سریال کمدی در دست ساخت تلویزیون برای رمضان و نوروز 1403 هستند ،در کنار آن‌ها سریال تاریخی «مهیار عیار» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و سریال ماورایی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی هم از دیگر گزینه‌های پخش برای این دو مناسبت هستند.

پخش هیچ سریالی برای رمضان و نوروز قطعی نشده است


از آنجاییکه طبق تصمیم معاونت سیما شبکه تهران از پخش سریال مناسبتی معاف شده ، از بین این 5 سریال سریال سه سریال برای پخش از شبکه‌های یک، دو و سه انتخاب خواهند شد.
امسال با توجه به اینکه ماه رمضان از 23 اسفندماه آغاز می‌شود، پخش سریال‌های مناسبتی از این تاریخ شروع می‌شود و پخش آن‌ها در ایام نوروز ادامه پیدا خواهد کرد.