ویژه برنامه‌های رادیو در سالروز حماسه 9 دی

ویژه برنامه «این راه روشن است» از شنبه نهم دی در ۵ قسمت، ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

شیرین بغدادی تهیه کننده ویژه برنامه «این راه روشن است» با بیان اینکه ۹ دی یادآور حماسه‌ای دیگر از امت خداجو و مؤمن ایران اسلامی در شناخت نفاق دشمنان علیه نظام مترقی جمهوری اسلامی و مقابله با فتنه‌گری در ایجاد فاصله میان امت و ولایت بود، گفت: ویژه برنامه‌ی «این راه روشن است» به مناسبت دهه‌ی بصیرت، در ۵ قسمت از شنبه ۹ دی به روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: در قسمت‌های مختلف این برنامه، با حضور دکتر علیرضا داوودی کارشناس سیاست و رسانه و استاد دانشگاه به مفهوم بصیرت، تاثیر این مفهوم در سیاست و اجتماع، مفهوم مقاومت و نسبت بصیرت و مقاومت و جایگاه ایران در مقاومت در سطح منطقه و جهان خواهیم پرداخت.

گفتنی است ««این راه روشن است» به تهیه کنندگی شیرین بغدادی و اجرای سودابه آقاجانیان از شنبه ۹ دی ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

رادیو صبا

این شبکه رادیویی روز شنبه ۹ دی در برنامه‌های «صبح صبا، دو طرفه، مستند بصیرت و مشتاق دیدار» با نگاهی متفاوت به گرامیداشت این می‌پردازد.

برنامه زنده «صبح صبا» با تاکید به این که در زندگی باید حواس جمع باشیم و دوست و دشمن را تشخیص دهیم ساعت ۶:۳۰ راهی آنتن می‌شود.

برنامه تعاملی «دوطرفه» ساعت ۸ صبح با این ضرب المثل این روز را گرامی می‌دارد که «زمستان می‌رود و رو سیاهی به زغال می‌ماند»، همچنین  به مناسبت سالروز حماسه نهم دی‌ماه مستند رادیویی با عنوان «بصیرت» را ساعت ۱۲:۳۰ تقدیم مخاطبان می‌کند.

برنامه ادبی «مشتاق دیدار» با روایت داستان‌هایی با موضوع قول و قرار و پایبندی به آن این روز را گرامی می‌دارد.

رادیو فرهنگ 

برنامه زنده «روز نهم» به مناسبت روز بصیرت، شنبه ۹ دی ماه سالروز حماسه بزرگ ملت ایران در لبیک گویی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهداء و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری از گروه کتاب و جامعه رادیو فرهنگ روانه آنتن می‌شود.

تمرکز بر داشتن بصیرت، اتحاد و همدلی در مقابل هجمه‌های دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی از محور‌های موضوعی این ویژه برنامه است.

ویژه برنامه‌های رادیو در سالروز حماسه 9 دی

با توجه به این موضوع که گذر از فتنه‌ها و آشوب‌ها و گرفتار نشدن در دام آن‌ها تنها در سایه ایمان، تعهد و ولایت پذیری اتفاق خواهد افتاد در این ویژه برنامه ضمن مرور حوادث قنته ۸۸، به بیداری ملت در خاموش کردن این فتنه و همراهی نکردن با دشمن در رسیدن به اهداف شوم آن‌ها اشاره می‌شود.

از بخش‌های ویژه برنامه «روز نهم» گفتگو با کارشناسان و ارتباط و تعامل با مخاطبان و شنیدن صدای آن‌ها و گزارش مردمی است.

«روز نهم» را ساعت ۹ صبح به تهیه کنندگی سیدهادی موسوی نژاد و گویندگی سکینه ارجمندی روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز بشنوبد.