ماجرای طنز خواستگاری سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی هنرپیشه سینما و تلویزیون که جزو اولین مهمانان رئالیتی شو اسکار مهران مدیری بود، در بخشی از این برنامه در مورد ماجرای خواستگاریش صحبت کرد.

سحر ولدبیگی همسر نیما فلاح بازیگر سریال باغ سرهنگ، دراولین قسمت برنامه اسکار مهران مدیری حضور یافت.

در بخشی از این برنامه مهران مدیری مجری اسکار از او درباره خواستگارهایش قبل از نیما فلاح سوال کرد که ولدبیگی با زبان طنز چنین پاسخ گفت:

با مامانم تو خیابون داشتیم می اومدیم یه خانم ما رو دید و گفت پسرم قرار از خارج بیاد، بیایم خواستگاری دخترتون، فک و فامیل جمع شدند و خواستگاری راه انداختند مامان و پسر آمدند و آقا پسر خواهرم رو دید و از خواهر من خوشش اومد.

برای همین خواستگاری کلاً به هم خورد و در نهایت من و نیما ازدواج کردیم و خوشبخت شدیم.

مدیری:نه تو رو گرفت نه خواهرت رو؟

سحر ولدبیگی:فقط اومدند خونمون و یه سری چیزها خوردن و رفتن.

مدیری:چند ساله بودید؟

سحر ولدبیگی:18 ساله، ولی خواستگار دلم می خواست.

مدیری:اصلا از نیما بهتر مگه داریم؟

سحر ولدبیگی:نه نبود اون موقع، من و نیما از بچگی اسممون رو روی سنگ برای هم نوشتن،خدایی از نیما بهتر نداریم.

ماجرای طنز خواستگاری سحر ولدبیگی

بیوگرافی سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی متولد 1 تیرماه 1356 در تهران، هنرپیشه، فرزند مسعود ولدبیگی (چهره پرداز) و همسر نیما فلاح است.

او فعالیت هنری را از سال 1375 اغاز کرد و در آثاری چون خوشنام، کتونی زرنگی، قاتلین پیرمرد، مجرد چهل ساله، ازدواج غیابی، قلقلک، اگه می‌تونی منو بگیر، عطسه، شوخی کردم، شهر موشها 2، اسکار،نقطه چین، پاورچین، پشت کنکوری ها، باغ سرهنگ و...بازی کرده است.

نیما فلاح بازیگر تلویزیون و سینما متولد4 دی 1351 است که بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد و سپس در آثاری چون برنامه جنگ 77، دورهمی، در حاشیه 2، شوخی کردم، باغ سرهنگ، مسیر انحرافی، آب پریا، من نه منم، رستوران خانوادگی، داستان های نوروز،قطار ابدی و...نقش آفرینی نمود.